To koło zębate jest wewnątrz maglownicy. Zasadniczo jest na wałku kierowniczym, na tej jego części która jest za elementem pomiaru momentu skrętu. Ma nacięte zęby skośne pasujące do ślimakowego uzębienia na wale silniczka. Żeby to rozebrać trzeba się trochę nabiedzić, nie pomaga też korozja, która skleja czasem elementy niemalże na amen. Natomiast samo rozebranie i obejrzenie tego feralnego koła nie pomoże. Jeśli spuchło i ma za duży wymiar, to garażowymi metodami nie da rady przywrócić mu rozmiaru i zredukować tarcie. Być może jakaś lubrykacja by pomogła, ale jeśli nawet to może to być na krótko...
Sterownik to urządzenie elektryczne. Jego działanie w dużym skrócie to pomiar momentu obrotowego jakim kierowca oddziałuje na kierę i wysterowanie silniczka DC w jedną albo drugą stronę. Toto ma zaawansowaną autokontrolę i albo działa albo nie. Ja dla testu odpinałem sterownik i sprawdzałem jak jest bez wspomagania. Oczywiście kiera nie wracała więc skończyło się zakupem. Ja miałem szczęście, ale teraz jest coraz mniej ofert i trudniej znaleźć coś czemu można zaufać...
M.
Sterownik to urządzenie elektryczne. Jego działanie w dużym skrócie to pomiar momentu obrotowego jakim kierowca oddziałuje na kierę i wysterowanie silniczka DC w jedną albo drugą stronę. Toto ma zaawansowaną autokontrolę i albo działa albo nie. Ja dla testu odpinałem sterownik i sprawdzałem jak jest bez wspomagania. Oczywiście kiera nie wracała więc skończyło się zakupem. Ja miałem szczęście, ale teraz jest coraz mniej ofert i trudniej znaleźć coś czemu można zaufać...
M.