-SAM rozebrany, zimne luty faktycznie były - przelutowałem. Usterka nadal występuje.
-Do modułu silnika wszystkie zasilania dałem bezpośrednio z akumulatora, omijając w ten sposób moduł SAM - usterka nadal występuje.
-Zarobiłem na nowo oczko masowe przewodów masowych modułu silnika - usterka nadal występuje.
-Zmierzyłem niskie ciśnienie paliwa - 2 bary, dla porównania zmierzyłem w drugim sprawnym także były 2 bary.
-Oscyloskopem sprawdziłem jak wygląda sygnał z czujnika ciśnienia na listwie, czujnika położenia wału i jak sterowany jest zawór ciśnienia na listwie.
Czujnik wału korbowego w porządku, zawór na listwie w momencie usterki przestaje być zasterowywany tak jakbym chciał zgasić silnik z kluczyka, czujnik ciśnienia od razu widzi spadek ciśnienia.
Zastanawia mnie jeszcze ta pompa niskiego ciśnienia, czy na pewno jest z nią wszystko ok, tylko ona nie była podmieniona.
Jakieś pomysły?
-Do modułu silnika wszystkie zasilania dałem bezpośrednio z akumulatora, omijając w ten sposób moduł SAM - usterka nadal występuje.
-Zarobiłem na nowo oczko masowe przewodów masowych modułu silnika - usterka nadal występuje.
-Zmierzyłem niskie ciśnienie paliwa - 2 bary, dla porównania zmierzyłem w drugim sprawnym także były 2 bary.
-Oscyloskopem sprawdziłem jak wygląda sygnał z czujnika ciśnienia na listwie, czujnika położenia wału i jak sterowany jest zawór ciśnienia na listwie.
Czujnik wału korbowego w porządku, zawór na listwie w momencie usterki przestaje być zasterowywany tak jakbym chciał zgasić silnik z kluczyka, czujnik ciśnienia od razu widzi spadek ciśnienia.
Zastanawia mnie jeszcze ta pompa niskiego ciśnienia, czy na pewno jest z nią wszystko ok, tylko ona nie była podmieniona.
Jakieś pomysły?