W każdym samochodzie przeważająca część siły hamowania idzie na przód. I najczęściej właśnie te hamulce się zużywają, więc potrzebują wymiany.
Ewentualne zużycie tylnych hamulców (albo niesprawność) najlepiej sprawdzić hamulcem ręcznym. Jeśli ręczny działa prawidłowo, to nieważne, czy są tarcze, czy bębny nie ma sensu tego ruszać.
Internety mówią, że w 454 są cztery tarcze. Ale sprawdzałem tylko po modelu, bez podawania żadnych dodatkowych szczegółów (typu rok, pojemność, VIN).
Ewentualne zużycie tylnych hamulców (albo niesprawność) najlepiej sprawdzić hamulcem ręcznym. Jeśli ręczny działa prawidłowo, to nieważne, czy są tarcze, czy bębny nie ma sensu tego ruszać.
Internety mówią, że w 454 są cztery tarcze. Ale sprawdzałem tylko po modelu, bez podawania żadnych dodatkowych szczegółów (typu rok, pojemność, VIN).