<i>a sprawdziles czy ladowanie tego alternatora jest prawidlowe zdaje sie miedzy 13,9 do 14.4 ??</i>
To jedyna wartość, jaką da się odczytać z OBD - pewnie dlatego, że analogowa. Musiłbym podłączyć ponownie, ale było bodajże 13,9V. Na samym alternatorze nie sprawdzałem i za bardzo nie mam jak, ale zakładam (być może pochopnie), że facet to sprawdził. Jego chleb to alternatory i rozruszniki, robi tego tysiące rocznie...
Czy zły prąd ładowania może spowodować również pozostałe symptomy (migające sekcje LCD i pusty środek)?
To jedyna wartość, jaką da się odczytać z OBD - pewnie dlatego, że analogowa. Musiłbym podłączyć ponownie, ale było bodajże 13,9V. Na samym alternatorze nie sprawdzałem i za bardzo nie mam jak, ale zakładam (być może pochopnie), że facet to sprawdził. Jego chleb to alternatory i rozruszniki, robi tego tysiące rocznie...
Czy zły prąd ładowania może spowodować również pozostałe symptomy (migające sekcje LCD i pusty środek)?