Shager
pisząc żart komentuje działania na oślep bo tryb awaryjny może byc powodem wielu problemów w cdi od spalonego bezpiecznika w skrzynce pod siedzeniem , zwarcia w module świec , przetarcia kabla , uszkodzonej cewki zaworu z pompy wysokiego cisnienia , dziurawego wężyka siłowina bypasu turbiny , niesłaściwej regulacji cięgna po np zmianie mapy lub serwisie turbiny po problem w egr typu przerwa w przewodzie do niedomykania - i pewnie kilka innych które nie przychodza mi teraz do głowy .
Na tyle możliwości recepty typu wywal egr lub kup cos tam to jak wizyta u lekarza przez telefon i to dla kogos kto nie naprawia takicj usterek na co dzień jest abstrakcja tak samo jak dla mnie czytanie niektórych postów
wystarczy podłaczyc kompa by dowiedzieć sie w jakim obszarze jest problem.
Emulator z forum nie działa ? a blaszki w wtyczce do EGR podginałeś ? jak nie to nic dziwnego ze nie działa bo w smartowym EGerze są grube blaszki i jak tak sie tylkko wepnie bez serwisu gniazdka to na 90% nie będzie działało dobrze jak nie od razu to na 5 dziurze w jezdni lub jak sie zmieni temperatura .
Ludzie litości , na codzień w swoich zawodach rozwiązujecie mnóstwo problemów a to znaczy ze logiczne myslenie działa u was prawidłowo .
Kompa każdy tez chyba umie obsługiwać , allegro tez używacie .
jakie najprostsze urządzenie diagnozuje problemy silnikowe w smarcie jak i wielu innych autach ?
LM327 , koszt juz od 40zł .
Polecam zakupić takowe i w ciągu 10 minut będzie wiadomo gdzie szukać .
pisząc żart komentuje działania na oślep bo tryb awaryjny może byc powodem wielu problemów w cdi od spalonego bezpiecznika w skrzynce pod siedzeniem , zwarcia w module świec , przetarcia kabla , uszkodzonej cewki zaworu z pompy wysokiego cisnienia , dziurawego wężyka siłowina bypasu turbiny , niesłaściwej regulacji cięgna po np zmianie mapy lub serwisie turbiny po problem w egr typu przerwa w przewodzie do niedomykania - i pewnie kilka innych które nie przychodza mi teraz do głowy .
Na tyle możliwości recepty typu wywal egr lub kup cos tam to jak wizyta u lekarza przez telefon i to dla kogos kto nie naprawia takicj usterek na co dzień jest abstrakcja tak samo jak dla mnie czytanie niektórych postów
wystarczy podłaczyc kompa by dowiedzieć sie w jakim obszarze jest problem.
Emulator z forum nie działa ? a blaszki w wtyczce do EGR podginałeś ? jak nie to nic dziwnego ze nie działa bo w smartowym EGerze są grube blaszki i jak tak sie tylkko wepnie bez serwisu gniazdka to na 90% nie będzie działało dobrze jak nie od razu to na 5 dziurze w jezdni lub jak sie zmieni temperatura .
Ludzie litości , na codzień w swoich zawodach rozwiązujecie mnóstwo problemów a to znaczy ze logiczne myslenie działa u was prawidłowo .
Kompa każdy tez chyba umie obsługiwać , allegro tez używacie .
jakie najprostsze urządzenie diagnozuje problemy silnikowe w smarcie jak i wielu innych autach ?
LM327 , koszt juz od 40zł .
Polecam zakupić takowe i w ciągu 10 minut będzie wiadomo gdzie szukać .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl