[temat przeniesiony]
wiem ze wiele razy bylo, ale co watek to inne sugestie/wskazowki, stad moze zeby w kupie..
mam cdi; jak jest zimny - jest bosko, jak sie rozgrzeje - strach przycisnac, bo predzej czy pozniej (raczej predzej), przekraczajac 3000rpm zawaha sie, zadlawi i.. finito, tempo jazdy jest jak u zrelaksowanego zolwia; nic sie nie zapala, nie ma kresek/swiatelek, po prostu silnik staje sie wsciekle mulowaty; problem znika po zgaszeniu silnika i odczekaniu kilkunastu minut (az sie schlodzi?..)
na forach roznych wskazywano na mozliwe:
- problemy z egr - ale egr byl czyszczony i zaslepiony, a problem nadal wystepuje
- zatarte ciegno sterujace wlotem spalin do turbo (nie pamietam jak to sie fachowo nazywa) - ale nie, rusza sie swobidnie, nie wyglada na zatarte
- ostatnio znalazlem informacje ze komus pomoglo: 'Car is finally fixed clapping.gif They found the hose from the turbo to the wastegate torn, causing turbo to overboost and the "EDG is shutting down power to the engine, replaced turbocharger (hose not available separately)"!!! ' - ktos podpowie co to za 'zbrojona rura miedzy turbo a zaworem spalin'? czy komus sie zdarzyla awaria tego czegos? jak to sprawdzic/wymienic?
- dodatkowo, jedno ze wskazan mowi o uszkodzonym czujniku turbodoladowania - i jak wyzej, ktos podpowie gdzie toto jest? da sie to samemu wymienic?
serwan
Adept
a w jakim stanie masz tłumik i układ wydechowy? to też ma wpływ
biedronka
Pasjonat
pierwsze slysze prawde mowiac - ale zeby nie bylo, jak nowy, niepordzewialy, sprawny
serwan
Adept
one nie rdzewieją sprawdz filtry i paliwo dalej to jak opiszesz .EGR tak jak by sie zacinał .
lysy13
Pasjonat
wiem ze wiele razy bylo, ale co watek to inne sugestie/wskazowki, stad moze zeby w kupie..
mam cdi; jak jest zimny - jest bosko, jak sie rozgrzeje - strach przycisnac, bo predzej czy pozniej (raczej predzej), przekraczajac 3000rpm zawaha sie, zadlawi i.. finito, tempo jazdy jest jak u zrelaksowanego zolwia; nic sie nie zapala, nie ma kresek/swiatelek, po prostu silnik staje sie wsciekle mulowaty; problem znika po zgaszeniu silnika i odczekaniu kilkunastu minut (az sie schlodzi?..)
na forach roznych wskazywano na mozliwe:
- problemy z egr - ale egr byl czyszczony i zaslepiony, a problem nadal wystepuje
- zatarte ciegno sterujace wlotem spalin do turbo (nie pamietam jak to sie fachowo nazywa) - ale nie, rusza sie swobidnie, nie wyglada na zatarte
- ostatnio znalazlem informacje ze komus pomoglo: 'Car is finally fixed clapping.gif They found the hose from the turbo to the wastegate torn, causing turbo to overboost and the "EDG is shutting down power to the engine, replaced turbocharger (hose not available separately)"!!! ' - ktos podpowie co to za 'zbrojona rura miedzy turbo a zaworem spalin'? czy komus sie zdarzyla awaria tego czegos? jak to sprawdzic/wymienic?
- dodatkowo, jedno ze wskazan mowi o uszkodzonym czujniku turbodoladowania - i jak wyzej, ktos podpowie gdzie toto jest? da sie to samemu wymienic?
serwan
Adept
a w jakim stanie masz tłumik i układ wydechowy? to też ma wpływ
biedronka
Pasjonat
pierwsze slysze prawde mowiac - ale zeby nie bylo, jak nowy, niepordzewialy, sprawny
serwan
Adept
one nie rdzewieją sprawdz filtry i paliwo dalej to jak opiszesz .EGR tak jak by sie zacinał .
lysy13
Pasjonat