dodatkowo, od kilku dni za mna chodzi:
- na stronie http://www.evilution.co.uk/656
- na obrazku drugim od gory widac nad tlumikiem czesc kolektora razem z czyms co sie nazywa 'wastegate arm'
- ktos wie czy to ramie (ciegno miedzy kolektorem (z jego prawej)a takim cudem gumowo-metalowym (z lewej)) jest poruszane od strony prawej (przez sile spalin w kolektorze) czyu od lewej (przez to metalowo-gumowe cos)?
- w efekcie, jezeli w pewnym momencie komputer raportuje nadmierne cisnienie spalin (u mnie powyzej 3000rpm) i wchodzi w tryb awaryjny, czy nie jest to spowodowane tym, ze to ciegienko sie za malo/za duzo wychyla?
- i jezeli tak, na tymze ciegnie (wastegate arm), tak w wersji bezynowej jak i cdi (mam cdi) jest mozliwosc regulacji jego pracy, w efekcie - jak zakladam - regulowanie wielkosci przepustu spalin w kolektorze (zakladam ze nie pisze calkowitych glupot); jezeli tak - czy ktos probowal jakiejkolwiek regulacji tymi srubami? na zadnej ze stron opisujacych 'problem mocy przy 3000rpm' nie znalazlem zadnej wzmianki zeby ktos przesuwal ramie na cieglnie w lewo-prawo, a moze to sie okaze (chcialbym) rozwiazaniem?
- na stronie http://www.evilution.co.uk/656
- na obrazku drugim od gory widac nad tlumikiem czesc kolektora razem z czyms co sie nazywa 'wastegate arm'
- ktos wie czy to ramie (ciegno miedzy kolektorem (z jego prawej)a takim cudem gumowo-metalowym (z lewej)) jest poruszane od strony prawej (przez sile spalin w kolektorze) czyu od lewej (przez to metalowo-gumowe cos)?
- w efekcie, jezeli w pewnym momencie komputer raportuje nadmierne cisnienie spalin (u mnie powyzej 3000rpm) i wchodzi w tryb awaryjny, czy nie jest to spowodowane tym, ze to ciegienko sie za malo/za duzo wychyla?
- i jezeli tak, na tymze ciegnie (wastegate arm), tak w wersji bezynowej jak i cdi (mam cdi) jest mozliwosc regulacji jego pracy, w efekcie - jak zakladam - regulowanie wielkosci przepustu spalin w kolektorze (zakladam ze nie pisze calkowitych glupot); jezeli tak - czy ktos probowal jakiejkolwiek regulacji tymi srubami? na zadnej ze stron opisujacych 'problem mocy przy 3000rpm' nie znalazlem zadnej wzmianki zeby ktos przesuwal ramie na cieglnie w lewo-prawo, a moze to sie okaze (chcialbym) rozwiazaniem?