witam
siły mnie opuściły przy 2 stronie tego watku i nie czytałem od 3 do przed ostatniej strony - może ktos juz to napisał :
tryb awaryjny oznacza ze komp ogranicza w benzyniaku cisnienie doładowania a w cdi odcina obroty do 3000 i ogranicza dawke wtrysku .
W benzyniaku przejście w tryb awaryjny odbywa sie tylko poprzez przeładowania czyli nieprawidłowe działanie systemu sterowania turbiną (w pierwszych smartach 0,6 był bardzo ograniczony tylko sam siłownik bypasu z cięgnem wyregulowanym mechanicznie ) , może to byc zakleszczona od korozji ośka w kolektorze , pekniety przerwany gymowy węzyk , nieszczelny kondensator cisnienia na rurze dolotowej , nieprawidłowe powpinanie węzyków .
Jedno jest spójne - mianowicie jeśli problem wystepuje z przeładowania to po zapaleniu samochodu pierwsze przyspieszenie jest dynamiczne ale jak zdejmiemy noge z gazu to robi sie muł .
Inaczej jesli usterka polega na niedoładowaniu - oda samego początku jazdy smart jest mułowaty .
W cdi 3000rpm zawsze jest z powodu przeładowania , kopcenie z powodu niedoładowania.
siły mnie opuściły przy 2 stronie tego watku i nie czytałem od 3 do przed ostatniej strony - może ktos juz to napisał :
tryb awaryjny oznacza ze komp ogranicza w benzyniaku cisnienie doładowania a w cdi odcina obroty do 3000 i ogranicza dawke wtrysku .
W benzyniaku przejście w tryb awaryjny odbywa sie tylko poprzez przeładowania czyli nieprawidłowe działanie systemu sterowania turbiną (w pierwszych smartach 0,6 był bardzo ograniczony tylko sam siłownik bypasu z cięgnem wyregulowanym mechanicznie ) , może to byc zakleszczona od korozji ośka w kolektorze , pekniety przerwany gymowy węzyk , nieszczelny kondensator cisnienia na rurze dolotowej , nieprawidłowe powpinanie węzyków .
Jedno jest spójne - mianowicie jeśli problem wystepuje z przeładowania to po zapaleniu samochodu pierwsze przyspieszenie jest dynamiczne ale jak zdejmiemy noge z gazu to robi sie muł .
Inaczej jesli usterka polega na niedoładowaniu - oda samego początku jazdy smart jest mułowaty .
W cdi 3000rpm zawsze jest z powodu przeładowania , kopcenie z powodu niedoładowania.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl