Przepraszam za PPP.
Byłem u mechanika i po podpięciu do komputera pokazały się nast. błędy:
P0190 Czujnik ciśnienia magistrali
P1403 Recyrkulacja spalin obwód regulacji
P1918 Dostosowanie położenia dźwigni wobec przekładni
P2000 Przyspieszenie poprzeczne skrzyni
P2414 Siłownik sprzęgła sprawdzić
Komputer wykazał, że turbo i wtryski są w porządku. Pozostaje EGR. Czy to możliwe, jeśli Smart wkręca się powyżej 3 tys. obrotów? Ma ktoś poradnik jak go samemu wyczyścić(najlepiej w j. polskim)? Nie potrzeba do tego skomplikowanych narzędzi? Co trzeba wyczyścić - ten element przykręcany na 3 śruby, do którego można się dostać od klapy silnika czy resztę też? A może lepiej kupić drugi?
Pytałem o regulację sprzęgła, ale komputer u mechanika nie miał takiej opcji.
Co możecie powiedzieć o pozostałych błędach?
Pozdrawiam.
Byłem u mechanika i po podpięciu do komputera pokazały się nast. błędy:
P0190 Czujnik ciśnienia magistrali
P1403 Recyrkulacja spalin obwód regulacji
P1918 Dostosowanie położenia dźwigni wobec przekładni
P2000 Przyspieszenie poprzeczne skrzyni
P2414 Siłownik sprzęgła sprawdzić
Komputer wykazał, że turbo i wtryski są w porządku. Pozostaje EGR. Czy to możliwe, jeśli Smart wkręca się powyżej 3 tys. obrotów? Ma ktoś poradnik jak go samemu wyczyścić(najlepiej w j. polskim)? Nie potrzeba do tego skomplikowanych narzędzi? Co trzeba wyczyścić - ten element przykręcany na 3 śruby, do którego można się dostać od klapy silnika czy resztę też? A może lepiej kupić drugi?
Pytałem o regulację sprzęgła, ale komputer u mechanika nie miał takiej opcji.
Co możecie powiedzieć o pozostałych błędach?
Pozdrawiam.