(06.10.2016, 18:52)przemolka1 napisał(a): czyli że jak podłącze przy gruszce a będzie gdzieś nieszczelność to wskażnik będzie pokazywał że jest wszystko ok , a jak podłącze przy kolektorze to taką nieszczelność już wykaże
Mam założony trójnik na przewodzie prowadzącym do "gruszki", gdy przetarła/przebiła się chłodnica powietrza to pokazywało niższe ciśnienie doładowania. Wskaźnik ciśnienia doładowania na silniku krokowym.
Zatem pokazuje, tylko trzeba na to zwracać uwagę co pokazuje "zegarek" i pamiętać jakie było "normalnie" ciśnienie w tych samych warunkach. Różnice wskazań były niewielkie przy prędkości jazdy do około 70km/h i jazdy na 6 biegu. Przy 90km/h i 6 biegu było to już ponad 0,1 bar , może prawie 0,2 bar, a przy 120km/h (bo tyle tylko dał radę pojechać z uszkodzoną chłodnicą powietrza) było już ponad 0,3 bar.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!