Mój aktuator "przyspieszył" po remapie silnika. Właściwie to powinienem napisać, że skrócił się czas zmiany biegów, ale rola aktuatora musi być tu ogromna, bo to ona zaczyna i kończy procedurę zmiany biegu. Ponieważ konstrukcja elektryczna aktuatora jest prosta, to nie może tu być mowy o jego faktycznie szybszym rychu, ale o momentach jego aktywacji.
Obecnie standardowa szybkość zmiany biegów jest mniej więcej taka, jak wcześniej przy pedale gazu wciśniętym do podłogi. A przy pełnym wciśnięciu teraz jest PRAWIE jak w DSG
Obecnie standardowa szybkość zmiany biegów jest mniej więcej taka, jak wcześniej przy pedale gazu wciśniętym do podłogi. A przy pełnym wciśnięciu teraz jest PRAWIE jak w DSG
_____________________________________
Czarny Biały F2 w trakcie procesu ulepszania
Michał
http://smartklub.pl/t-zwykly-f2--14797?p...#pid134646
Czarny Biały F2 w trakcie procesu ulepszania
Michał
http://smartklub.pl/t-zwykly-f2--14797?p...#pid134646