z pompa hp to nie radze eksperymentowac chyba ze jesteś zamożnym ekscentrykiem
po pierwszym edukacyjnym serwisie tej pompy w najlepszym układzie będzie leciało duzo mocniej a w gorszym wcale samochód nie zapali w nieco gorszym będziesz szukał uzywanej pompy
niby proste w budowie a potrafi nieźle zaskoczyc
WEracając do EGR - po co go czyścic jak mozna usunąc całkowicie montując w jego miejsce 13cm rury 40-45mm ? masz święty spokój od regularngo zajmowania sie egrem ale rozumiem ze gusta sa rózne i niektórzy czerpia przyjemnośc z nieoczekiwanego przymusowego grzebania sie po łokcie w smole olejowej
aha zapomniałem dodac ze to nie problem tylko w oringach - taqm jest sporo klamotów potrzaebnych do wymiany by opanowac wyciek paliwa z pompy hp - tulejki plastikowe oraz pierścienie metalowe uszczelniające głowiczki z płytami zaworowymi - nie musze dodawac ze to wszystko wysypuje sie po odkręceniu każdej głowiczki .
po pierwszym edukacyjnym serwisie tej pompy w najlepszym układzie będzie leciało duzo mocniej a w gorszym wcale samochód nie zapali w nieco gorszym będziesz szukał uzywanej pompy
niby proste w budowie a potrafi nieźle zaskoczyc
WEracając do EGR - po co go czyścic jak mozna usunąc całkowicie montując w jego miejsce 13cm rury 40-45mm ? masz święty spokój od regularngo zajmowania sie egrem ale rozumiem ze gusta sa rózne i niektórzy czerpia przyjemnośc z nieoczekiwanego przymusowego grzebania sie po łokcie w smole olejowej
aha zapomniałem dodac ze to nie problem tylko w oringach - taqm jest sporo klamotów potrzaebnych do wymiany by opanowac wyciek paliwa z pompy hp - tulejki plastikowe oraz pierścienie metalowe uszczelniające głowiczki z płytami zaworowymi - nie musze dodawac ze to wszystko wysypuje sie po odkręceniu każdej głowiczki .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl