Witam,
dziękuję i czekam na konkretny zestaw.
pompa nie została wymontowana, bo podstawa EGRa miał pięć śrub, w tym dwie blisko IC i je sobie odpuściłem (i tak uszczelnień nie miałem). swoją drogą jak odkręcacie te śruby?, nasadka nie wejdzie, chyba, że zwykłym kluczem płasko-oczkowym metrykiem?
biorąc pod uwagę post shagerr'a to zdecydowanie po wyjęciu pompy wymienię w niej uszczelnienia, w końcu to nie jest aż taki higtend chyba. W firmie w której pracuje mamy pompy na 6000 bar (cięcie abrazyjne).
shagerr proszę o konkretny link i zarazem dziękuję Tobie i Allowi
póki co mam 6 miesięcy na rozwiązanie problemu chyba, że EGR się szybciej zasyfi
pozdrawiam
chrisz176
a propos EGR, dlaczego nie ma wątku przypiętego skoro to znany problem
moderatorze?
pozdro4al
dziękuję i czekam na konkretny zestaw.
pompa nie została wymontowana, bo podstawa EGRa miał pięć śrub, w tym dwie blisko IC i je sobie odpuściłem (i tak uszczelnień nie miałem). swoją drogą jak odkręcacie te śruby?, nasadka nie wejdzie, chyba, że zwykłym kluczem płasko-oczkowym metrykiem?
biorąc pod uwagę post shagerr'a to zdecydowanie po wyjęciu pompy wymienię w niej uszczelnienia, w końcu to nie jest aż taki higtend chyba. W firmie w której pracuje mamy pompy na 6000 bar (cięcie abrazyjne).
shagerr proszę o konkretny link i zarazem dziękuję Tobie i Allowi
póki co mam 6 miesięcy na rozwiązanie problemu chyba, że EGR się szybciej zasyfi
pozdrawiam
chrisz176
a propos EGR, dlaczego nie ma wątku przypiętego skoro to znany problem
moderatorze?
pozdro4al