Mam pytanie, czy padła komuś pompa po uszczelnieniu tym zestawem naprawczym?
Ja swoją uszczelniałem w lutym bo ciekła na zimnym. Teraz w te upalne dni auto zaczęło mi gasnąć podczas gwałtownego przyśpieszania (bardzo niebezpieczne zwłaszcza jak wyprzedzam), muszę zjechać na pobocze, wyjąć kluczyk i odczekać chwile.
Potem mogę jechać ale delikatnie przyśpieszając.
Jak gazuje auto na N to nic się nie dzieje.
Jak jest zimne to też nie gaśnie (Edit: jednak gaśnie).
Komputer pokazał mi błąd P1187 (błąd ciśnienia comon rail).
W filtrze paliwa znalazłem opiłki metalu. Zrobiłem też próbę wtrysków na wypiętych wtyczkach i wypiętym przelewie, każdy z nich po zakręceniu rozrusznikiem, popuścił na przelew kilka kropel ropy.
Co to może być? Dodam że pompa działa "poprawnie", na kompie pokazuje dobre ciśnienie i nie cieknie (niestety mieżone tylk na wolnych obrotach beż obciążenia).
Mam jeszcze podpięty emulator EGR na którym jeżdżę już od lat , powoduje on wyświetlanie błędu P1403 ale nie włącza trybu serwisowego.
Ja swoją uszczelniałem w lutym bo ciekła na zimnym. Teraz w te upalne dni auto zaczęło mi gasnąć podczas gwałtownego przyśpieszania (bardzo niebezpieczne zwłaszcza jak wyprzedzam), muszę zjechać na pobocze, wyjąć kluczyk i odczekać chwile.
Potem mogę jechać ale delikatnie przyśpieszając.
Jak gazuje auto na N to nic się nie dzieje.
Jak jest zimne to też nie gaśnie (Edit: jednak gaśnie).
Komputer pokazał mi błąd P1187 (błąd ciśnienia comon rail).
W filtrze paliwa znalazłem opiłki metalu. Zrobiłem też próbę wtrysków na wypiętych wtyczkach i wypiętym przelewie, każdy z nich po zakręceniu rozrusznikiem, popuścił na przelew kilka kropel ropy.
Co to może być? Dodam że pompa działa "poprawnie", na kompie pokazuje dobre ciśnienie i nie cieknie (niestety mieżone tylk na wolnych obrotach beż obciążenia).
Mam jeszcze podpięty emulator EGR na którym jeżdżę już od lat , powoduje on wyświetlanie błędu P1403 ale nie włącza trybu serwisowego.