(20.09.2012, 20:52)krzyss napisał(a): Pisze, bo poza mna malo kto moduje roadstery w PL, a jak juz to nie siedzi na forum
Sama mapa to najmniejszy problem. Roznice miedzy wersja 60KM a 101KM to conajmniej:
- inne turbo
- inne wtryski
- inne zawory (a conajmniej sprezynki bo tu zdania sa podzielone)
- inna rura TIK
- inny walek rozrzadu
Ja mam namodzone oryginalne 82KM mam wiecej zmian niz ty, na hamowni 100KM a brabus ciagle jezdzi jednak lepiej...
historycznie zwiazany jestem z ursusem, ale teraz wola
PS. Nie licz ze zmiana wydechu da ci przy tym silniku wiecej niz 2-4KM a takie wartosci to poprostu blad pomiarowy
Mimo to ! zapraszamy na zloty i spotkania smarciarzy, jest nas wielu zapalencow i napewno bedziesz mogl uzyskac kilka wskazowek a i porownac auta tez sie da
Ale napisałem przecież,że wydaje mi się,że zmienił silnik na 82 i potem zaczął przerabiać.Ten samochód został przerobiony 2 lata temu.Także napisałem,że ma nowe turbo,na PW mogę Ci napisać ile kosztowało.Kolega od którego kupiłem powiedział,że maksymalnie ma jakieś 105 koni.Ja napisałem,że do 115,bo nie znam dokładnej mocy.Z tego co widziałem to zmiany dochodziły Ci takie jak u mnie,czyli wydec w MG i blow off.U mnie jest inna turbina ,więc może to też dodało trochę koni.Mam wielką ochote pojechać z nim na hamownie,ale wiesz mało czasu i 250 zł.Jak będę miał okazje to shamuje go i dam zdjęcia z pomiaru.Na zloty jak będzie mi po drodze to wpadne również.Pozdrawiam .
P.S nawet na forum na początku domfinger pisał,że ma 82.