Najkrócej i najprościej rzecz ujmując:
Dźwignia z guziczkiem oznacza, że mamy do czynienia z PEŁNYM automatem. Możemy więc zupełnie zapomnieć o zmianie biegów bo zrobi za nas to komputer. Guziczek służy do przełączania trybu na półatomat, gdy mamy ochotę biegi zmieniać. Przydaje sie to zwłaszcza przy wyprzedzaniu.
Dźwignia bez guziczka oznacza, że mamy do czynienia z półautomatem. Czyli nie ma sprzęgła ale zmiana biegu wymaga "machania" drążkiem.
Jeśli ktoś ma możliwość wyboru to zdecydowanie polecam PEŁNY automat (dźwignia z guziczkiem). Bardzo wygodne w mieście, zwłaszcza podczas rozmowy przez telefon bo ręce nie są zajete zmiana biegów.
Dźwignia z guziczkiem oznacza, że mamy do czynienia z PEŁNYM automatem. Możemy więc zupełnie zapomnieć o zmianie biegów bo zrobi za nas to komputer. Guziczek służy do przełączania trybu na półatomat, gdy mamy ochotę biegi zmieniać. Przydaje sie to zwłaszcza przy wyprzedzaniu.
Dźwignia bez guziczka oznacza, że mamy do czynienia z półautomatem. Czyli nie ma sprzęgła ale zmiana biegu wymaga "machania" drążkiem.
Jeśli ktoś ma możliwość wyboru to zdecydowanie polecam PEŁNY automat (dźwignia z guziczkiem). Bardzo wygodne w mieście, zwłaszcza podczas rozmowy przez telefon bo ręce nie są zajete zmiana biegów.