Witajcie,
Wprawdzie 454, ale nie wiem, gdzie temat umieścić. Proszę o przeniesienie.
Pewnie znalazłbym odpowiedź, ale wybaczcie, 50 stron to dużo.
Auto: 454 1.5 CDi 50kW, 2006, softouch 187100 przebiegu, raczej autentycznego, po krótkich trasach
Problem: Historia trwa od dawna, ale nie od niepamiętnych czasów. Standard - biegi nie zawsze wchodzą, wyświetla się 0. Co jednak dziwniejsze, czasem bieg wchodzi, ale tak jakby reszta podzespołów nie zgrała się ze sprzęgłem (na wyświetlaczu N/1, a samochód nie jedzie). Gdy już rusza, robi to zazwyczaj bardzo gwałtownie. Objawy występują co jakiś czas, nie raz kilka dni pod rząd, nie raz mamy długi okres spokoju.
Co wiemy: Aktuator ustawiany fizycznie bodajże dwa razy, komputerowo - jeszcze nie. Niestety, ze smutkiem chyba należy stwierdzić, że teraz jest już zbyt zużyty/rozregulowany, by ustawianie go pomogło (nie mylę go z wysprzęglikiem, prawda?)
Podejrzewam, że zarówno za niewłączanie biegu, jak i "włączanie teoretyczne" odpowiada zużyty w/w element. Czy nie może być to jednak też sprawa zmęczonego po, bądź co bądź, długim czasie sprzęgła (niby coś wiem, bo co i rusz ktoś ma ze skrzynią problem, ale mogę też tak naprawdę nie mieć pojęcia o tym)?
Czy zestaw rozwiązujący problem to:
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-S...XQlgtSqxP1
+
https://allegro.pl/oferta/zestaw-sprzegl...30bc15a9d8
+ ewentualnie olej w skrzyni?
Droga zabawa, ale trzeba do tego podejść kompleksowo, bo nie wiadomo, kiedy skrzynia nie wytrzyma, ewentualnie pas przedni po przytuleniu do innego auta.
Bardzo proszę o pomoc.
Wprawdzie 454, ale nie wiem, gdzie temat umieścić. Proszę o przeniesienie.
Pewnie znalazłbym odpowiedź, ale wybaczcie, 50 stron to dużo.
Auto: 454 1.5 CDi 50kW, 2006, softouch 187100 przebiegu, raczej autentycznego, po krótkich trasach
Problem: Historia trwa od dawna, ale nie od niepamiętnych czasów. Standard - biegi nie zawsze wchodzą, wyświetla się 0. Co jednak dziwniejsze, czasem bieg wchodzi, ale tak jakby reszta podzespołów nie zgrała się ze sprzęgłem (na wyświetlaczu N/1, a samochód nie jedzie). Gdy już rusza, robi to zazwyczaj bardzo gwałtownie. Objawy występują co jakiś czas, nie raz kilka dni pod rząd, nie raz mamy długi okres spokoju.
Co wiemy: Aktuator ustawiany fizycznie bodajże dwa razy, komputerowo - jeszcze nie. Niestety, ze smutkiem chyba należy stwierdzić, że teraz jest już zbyt zużyty/rozregulowany, by ustawianie go pomogło (nie mylę go z wysprzęglikiem, prawda?)
Podejrzewam, że zarówno za niewłączanie biegu, jak i "włączanie teoretyczne" odpowiada zużyty w/w element. Czy nie może być to jednak też sprawa zmęczonego po, bądź co bądź, długim czasie sprzęgła (niby coś wiem, bo co i rusz ktoś ma ze skrzynią problem, ale mogę też tak naprawdę nie mieć pojęcia o tym)?
Czy zestaw rozwiązujący problem to:
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-S...XQlgtSqxP1
+
https://allegro.pl/oferta/zestaw-sprzegl...30bc15a9d8
+ ewentualnie olej w skrzyni?
Droga zabawa, ale trzeba do tego podejść kompleksowo, bo nie wiadomo, kiedy skrzynia nie wytrzyma, ewentualnie pas przedni po przytuleniu do innego auta.
Bardzo proszę o pomoc.
Pas(s)jonujące Srebrne CDi.