tez tak mysle,mi wyszlo przy jezdzie mieszanej 5litrow ON przy jezdzie normalnej(bylo ciezko 8-) )3,8 litra
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
167kkm/h smartini
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Aktualnie wysszło mi tak (wynik nie jest miarodajny gdyż śmigałem bez TURBO :/ ) Bez turba smarciak dużo więcej palił :/ pierwsza kreska zeszła przy 75km :/ na oszczędnym programie zrobiłem ok 400km... Rachunek wygląda tak 490 KM i zalane 19,44L ropy... Aktualnie badanie oszczędnego programu trwa...
Gotek tak nawiasem mówiąc mam ten sam problem (miałem)
Wciaz sie zastanawiam i nie wiem do konca co zrobie narazie do Zell jade autem po programie.
Kuba kontynuuj ten temat jak juz zrobisz jakies miarodajne pomiary 8-)
Na mój gust przy tym przebiegu który posiadasz to podnoszenie mocy mija się z celem. To jest fajne jak się ma powiedzmy z ok 50tys. , a nie 150tys. To jest wkoncu tylko 800 i jak mu się zrobi remap przy 150 tys to napewno turbo zdechnie szybciej nie wspominając o reszcie.
Moje zdanie jest takie że smart ma być ekonomiczny ale to tylko moje skromne zdanie i na podsumowanie
CO KTO ZROBI BOGATEMU ? jak kogoś stać może się bawić w POWER 8-)
generalnie zgodze sie z opinia przedmowcow... smart CDI jest po to by moc ekonomicznie dojechac z pkt A do pkt B... i robienie softu przy wosokim przebiegu moze przyniesc wiecej zla niz dobra...
ja generalnie jestem zaprzeczeniem tego co wlasnie napisalem byl u mnie ALL z jakis miesiac temu i do auta z 170 tys. przebiegiem wgralismy soft auto niedopoznania... ale fakt... na codzien jezdzi tym moja kobieta ktora w miescie nie przekracza 50 a w trasie 80... spalanie o dziwo zmalalo - caly zbiornik na ecodrive - 3.7L/100km, caly zbiornik plus od czasu do czasu efektowne wyprzedzenie auta 4.1l/100km gdzie do tej pory przy ecodrive mialem 3.9-4.1 ... a w zimie dochodzi do 5 zobaczymy co bedzie tej zimy... Cytat:krzysf82 napisał(a): no wlasnie tez jestem tego zdania wiec jest to zloty srodek wgranie programu POWER i jazda 50-80km/h. Nic sie nie rozpadnie (bez wzgledu na przebieg) i spalanie bedzie na poziomie 3,7L/100KM
moim zdaniem remap cdi(smarta) nie ma wpływu na zuzycie turbiny a to dlatego ze ta turbina na bypass mechaniczny (zawór który otwiera sie przy osiągnieciu górnej wartości doładowania -otwarcie powoduje ze większośc strumienia spalin kierowana jest obok wirnika )
więc zaden remap nie ma w tym przypadku w większym stopniu na wysilenie pracy turbiny ale wręcz odwrotnie jest z prawa stopą - to ona zazwyczaj psuje turbine - sama taka mądra nie jest ale w komitywie z kilkoma neuronami moga narobić niezłego bałaganu. Tutaj tuningowcy mogli by mocno oponować -bo nawet przy takim silniku remap delikatnie wpływa na pracę turbiny bo przeciez jest większa dawka wtrysku a to daje więcej spalin w kolektorze bla bla bla (tak kilka razy juz słyszałem) ale u diasca Pascal (jakkolwiek pisze sie jego nazwisko) chyba sie nie mylił ??? to jak on sie nie mylił to wpływu nima turbawka kręci sie 150.000rpm to nawet jak większy moment ciśnienia gazów chwilowo rozkręci ja do 155.000 nie sadze by jej to zaszkodziło zupełnie jest inaczej gdy bypassem steruje zawór elektromagnetyczny i wtedy soft ma władze nad turbiną ale nie w 0,8cdi Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All... jak narazie jest OK a nawet lepiej zronilem ok 3000 km i faktycznie po wymianie wydechu narazie z niego nie leci . We wtorek jade wymienic olej i wszystkie filtry to skocze na obwodnice z GPS i sprawdze ile tak naprawde poleci smartini z "delikatnym" tuningiem
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości