Za moich rąk po żadnym remoncie ale chyba w 2011 mial pierścienie wymieniane no gdzieś Sie faktury doszukalem w papierach a o świecach było zero...
A tak wyglądal komplet świec po wyjęciu - nic dziwnego że poszarpywał i nie miał mocy szczęście że w ogóle jechał!!!
Nawiasem mówiąc smart jezdzi teraz genialnie w porównaniu do tego co było jeszcze parę godzin temu!!Po wymianie wszystkich świec, oleju, filtrow wszystkich i plukance silnika zanim olej zlałem . I nagle 140 na liczniku jest bez problemu już osiągalne
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.04.2013, 19:41 przez dominikk.)
hop siup , nowy gadżet w aucie ,
mocowania do fotela również są już wykonane , czekam jeszcze na płytki i uszy do pasów i będzie komplet wpakowany w auto
Ponieważ 3 maja jest organizowany trening rajdowy (tzw. pojeżdzawka) na zamkniętym terenie z fajną asfaltową trasą , postanowiłem spiąć poślady i co nieco przygotować smarta żeby też się tam pojawić
i w ten właśnie sposób ze smarta wyleciało niepotrzebne 45kg balastu , a w miejsce seryjnego fotela wylądował kubeł z homologacją rajdową , oraz pasy 3 calowe , 6 punktowe (choć na chwile obecną podłaczone są 4 punkty ,
czekam jeszcze z dużą niecierpliwością i wielkim zmartwieniem czy dotrą do mnie opony 175/50/15 które zamowiłem w sobotę , a pomimo wysyłki kurierem wciąż nie dotarły , a felgi zamówione tego samego dnia już mam w domu ...
Na chwilę obecną jest to zrobione na szybko więc ani pięknie nie wygląda , ani czysto na razie nie jest w środku , a i mocowanie pasa jeszcze jedno muszę przerobić bo wkręcone jest w seryjne miejsce od boku , a powinno być w płytkę mocującą z tyłu auta , ale to również będzie zrobione , no i wciąż jeszcze nie zrobiłem remapu choć gotowy program mam na komputerze - niestety teraz nie mam dostępu do wtyczki :/ , ale i to liczę że lada dzień się zmieni . Teraz najważniejsz -- OPONY ... :/
no i nie mam wyłączonego trust+ ... to kolejne zmartwienie
ale coś będę musiał pomyśleć ... pytanie tylko może ktoś wie czy po wyłączeniu trust'a , nie zmieniają się parametry hamowania tzn czy np. nie wariuje regulator siły hamowania... słyszałem że ponoć po wyłączeniu systemow trakcji w hondzie civic ponoć rozkład sił hamowania ulega mocno zmianie ... czy w smarcie tez tak jest ? ktos ma jakieś info na ten temat ? czy hamuje tak samo tyle że bez abs
No i jestem po zabawach dzisiejszych podsumowanie - smarcior mega zajefajnie pośmigał , trust'a w konsekwencji nie wyłaczyłem w koncu i to był główny bład bo co zakręt system się załączał , i mocnoooo spowalniał mnie ... Jedynie wyjąłem bezpiecznik od ABS i to był dobry ruch... Niemniej jednak skrzynia przełączająca bieg na wyższy samoczynnie akurat w momencie kiedy mialem pare metrów do zakrętu też byla męczaca , i ciągle musiałem walić redukcje... Tak czy siak smart prowadził się mega stabilnie , może dzięki temu że zamontowałem tylne alusy do przodu , a do tyłu stalówki steryjne... Jedyny minus - nadkola z przodu mi troszkę zniknęły , co przejazd odrywalem po parę minimetrów stopionego plastiku bo oponki ocierały o plastik . Ale ogól - ekstra .
Miałem rusocin dość dobrze ogarnięty ( 1 miejsce na SRT Challange w 2011 roku ) i powiem Ci szczerze, że auto mając nawet 145 oponki z przodu zachowywało się mega stabilnie.
U Ciebie podstawowym problemem dzisiaj był jednak silnik, który woła o remont.
Wali nonstop na niebiesko, po redukcji nie ma siły żeby się napędzić.
ESP (czy też trust'a jak kto woli) wyłącz i będzie malinka.
Co do biegów, wystarczy jechać na manualnym trybie biegów i Smart Ci nie przełączy ich