paliwo - Pb
ccm - 599
rocznik - 2002
Witam.
jestem posiadaczem Smarta 2002 rok benzyna 61km. 80tys. km.
Problem polega na tym, że podczas postoju silnik pracuje bardzo nierówno.
Podczas jazdy wszystko ok. Przyspieszenie w normie.
Co może być przyczyną takiego zachowywania się silnika podczas postoju?
Dodam jeszcze tylko, że świeci się kontrolka komputera.
(taki żółty kranik)
paliwo - Pb
ccm - 698
rocznik - 2004
[b]problem -
Witam. Wszystko bylo wporzadku az tu pare dni temu nagle nagle stracil moc i wyskoczyla kontrolka check engine. podpialem go pod komputer wyskoczylo ze slabe cisnienie na 1 cylindrze. Auto chodzi jakby tylko na 2 dlatego brak mocy. Wymienilem swiece i kable ale niestety to nie pomoglo. Na komputerze po wykasowaniu bledow , kontrolka check engine znika ale gdy podczas jazdy wcisne mocniej gaz to przez ok 2 sekundy dostaje kopa ale potem jakby turbina przeladowuje i znowu wyskakuje kontrolka i auto znowu bez mocy jakby tryb awaryjny. po wykasowaniu bledu auto chodzi w miare rowno czasem zadrzy , z kontrolka nie chodzi rowno, troche obroty wachluja i troche drzy. Co to moze byc?? wtrysk , pierscienie?? dodam jeszcze ze pali bez problemu za pierwszym razem a swiece nie byly jakos zaolejone podczas wymiany. prosze o pomoc.
Jaki przebieg ? Możliwe że silniczek do remontu
Próba fizycznego pomiaru ciśnienia i będzie wiadomo.
Silnik średnio wytrzymuje 120 tysięcy.
Kolejne czynności znajdziesz sobie sam.
Wątek przenoszę do Silnikowa i łączę z identycznymi.
ccm - 599
rocznik - 2002
Witam.
jestem posiadaczem Smarta 2002 rok benzyna 61km. 80tys. km.
Problem polega na tym, że podczas postoju silnik pracuje bardzo nierówno.
Podczas jazdy wszystko ok. Przyspieszenie w normie.
Co może być przyczyną takiego zachowywania się silnika podczas postoju?
Dodam jeszcze tylko, że świeci się kontrolka komputera.
(taki żółty kranik)
paliwo - Pb
ccm - 698
rocznik - 2004
[b]problem -
Witam. Wszystko bylo wporzadku az tu pare dni temu nagle nagle stracil moc i wyskoczyla kontrolka check engine. podpialem go pod komputer wyskoczylo ze slabe cisnienie na 1 cylindrze. Auto chodzi jakby tylko na 2 dlatego brak mocy. Wymienilem swiece i kable ale niestety to nie pomoglo. Na komputerze po wykasowaniu bledow , kontrolka check engine znika ale gdy podczas jazdy wcisne mocniej gaz to przez ok 2 sekundy dostaje kopa ale potem jakby turbina przeladowuje i znowu wyskakuje kontrolka i auto znowu bez mocy jakby tryb awaryjny. po wykasowaniu bledu auto chodzi w miare rowno czasem zadrzy , z kontrolka nie chodzi rowno, troche obroty wachluja i troche drzy. Co to moze byc?? wtrysk , pierscienie?? dodam jeszcze ze pali bez problemu za pierwszym razem a swiece nie byly jakos zaolejone podczas wymiany. prosze o pomoc.
Jaki przebieg ? Możliwe że silniczek do remontu
Próba fizycznego pomiaru ciśnienia i będzie wiadomo.
Silnik średnio wytrzymuje 120 tysięcy.
Kolejne czynności znajdziesz sobie sam.
Wątek przenoszę do Silnikowa i łączę z identycznymi.