Witam wszystkich.
Czy ktoś spotkał się z pojawieniem się takiego kluczyka w f4? Skutek pojawienia się to brak możliwości włączenia silnika - zapewne jest to spowodowane jakimś problemem z immobilizerem. Tylko dlaczego mógł się pojawić taki kluczyk? Dodam jeszcze że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i włożeniu go ponownie mój Szczur normalnie odpalił. Zastanawiam się czy to nie objaw słabych baterii w kluczyku (ale to objawia się podobno wielokrotnym mryganiem kierunków przy zamykaniu) lub też kluczyk się z jakiegoś powodu rozkodowuje. Co myślicie?
Czy ktoś spotkał się z pojawieniem się takiego kluczyka w f4? Skutek pojawienia się to brak możliwości włączenia silnika - zapewne jest to spowodowane jakimś problemem z immobilizerem. Tylko dlaczego mógł się pojawić taki kluczyk? Dodam jeszcze że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i włożeniu go ponownie mój Szczur normalnie odpalił. Zastanawiam się czy to nie objaw słabych baterii w kluczyku (ale to objawia się podobno wielokrotnym mryganiem kierunków przy zamykaniu) lub też kluczyk się z jakiegoś powodu rozkodowuje. Co myślicie?