Towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych TUW
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Co mnie dziś wkurzyło....??
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Dziś zabrałem Smarta na przejażdżkę, a że w Gdańsku jak to zwykle wiatry jak na Giewoncie, no to w połowie trasy obwodnicą południowej, usłyszałem łomotanie od dołu samochodu. zwolniłem do 70, potem zjechałem pod blok i patrze a tam ledwo się trzyma plastikowa osłona. No to metodą rosyjską pozbyłem się jej. Teraz 2 pytania. Czy ona jest ważna dla smarta ?, znaczy czy chroni jakieś krytyczne elementy ? (znajduje się ona dokładnie pod fotelem pasażera.)
Czy da się ja gdzieś kupić ? (22.08.2016, 19:23)psuwacz napisał(a): Ja nie lubię Shella na przykład. Taka z nich paskudna fyrma. A do Piksla leję zasadniczo wyłącznie V Power Nitro + . Czasem tylko na Wróblenie w trasie się doleję. No i ostatnio to w ogóle wszystko testowałem: Esso, Agip, Aral, Total... Najgorzej wypadło Esso - tylko 320 km zrobiłem i wołał pić. fajnie, pewnie auto mocniejsze. Tylko pamiętaj, że lepsze paliwo = większa siła działająca na tłok = większe obciążenie na układzie korbowo-tłokowym = szybka droga do remontu głównego silnika. Te małe silniki nie są projektowane z zapasem mocy, więc są fabrycznie wyżyłowane, to nie jest np oplowski 1,6 z 72 kM. Lepsze paliwo czyli v-powery, nitro plusy itp,itp. Nie myślę tu o zwykłej 98 (29.05.2017, 09:15)fazer72 napisał(a):Diesel mi silnik wysadzi? Wątpię. Na przeglądach EGR czysty mam zawsze, poza tym traktując temat naukowo, w nowszych silnikach komputer szybko "zrozumie" co spala i odpowiednio dobierze mieszankę paliwowo-powietrzną. Zgodzę się, że w bardzo starym zasyfiałym silniku paliwo premium może za pomocą detergentów załatwić silnik (usunie uszczelniający nagar i nieszczęście gotowe )(22.08.2016, 19:23)psuwacz napisał(a): Ja nie lubię Shella na przykład. Taka z nich paskudna fyrma. A do Piksla leję zasadniczo wyłącznie V Power Nitro + . Czasem tylko na Wróblenie w trasie się doleję. No i ostatnio to w ogóle wszystko testowałem: Esso, Agip, Aral, Total... Najgorzej wypadło Esso - tylko 320 km zrobiłem i wołał pić. Na koniec wartoby przypomnieć, że wysoka liczba oktanowa/cetanowa paliwa w starym silniku na zwykłe paliwa spowoduje spadek mocy (złe wyprzedzenie zapłonu, źle dobrana mieszanka = nieefektywne spalanie = siła działająca na tłok de facto mniejsza!) Wysłane z mojego STV100-4 przy użyciu Tapatalka |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Co mi dziś poprawiło humor? | rogas | 6.931 | 1.422.996 |
17.04.2024, 15:23 Ostatni post: Kiko111 |
|
Dostałem dziś pw | Lolek | 0 | 3.193 |
03.01.2016, 17:37 Ostatni post: Lolek |
|
to dla mnie ważne - tak niewiele może tak wiele | kajetanbudacz | 1 | 3.907 |
13.03.2014, 22:34 Ostatni post: LAZY. |
|
Smart - przekonajcie mnie ;) | 25 | 18.326 |
30.05.2010, 19:55 Ostatni post: kasiunqa |
||
Ale mnie kusi kupic znowu SMARTA F2 - warto czy nie? | 11 | 9.570 |
27.04.2007, 14:06 Ostatni post: Guest |
||
co zaskoczylo mnie w smart shopie... | 7 | 6.987 |
08.11.2002, 18:14 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości