Zaoszczędzić można także na mandacie za nie włączone światła mijania
pzdr
PKO
pzdr
PKO
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Zaoszczędzić można także na mandacie za nie włączone światła mijania
pzdr PKO (20.03.2013, 15:54)jakubo napisał(a):(20.03.2013, 15:32)kenny napisał(a):(20.03.2013, 15:16)PKO napisał(a): Zaoszczędzić można także na mandacie za nie włączone światła mijania I on będzie pamiętał za mnie jak się noc zrobi, by zapalić mijania? (20.03.2013, 13:24)krzyss napisał(a): Auto jest oki, ladowanie jest ok. Ja mam H7 a te znane sa z niskiej zywotnosci i drozsze niz H4 To taka czysto akademicka dyskusja, ... lecz wzrost "poboru" mocy z silnika wiąże się ze wzrostu jednostkowego zużycia paliwa, a na ten wzrost "poboru" mocy potrzebna jest zbliżona ilość oleju lub benzyny, co przy bardzo zbliżonych cenach tych paliw nie ma wpływu na określenie "czasu zwrotu" inwestycji pokazane we wcześniejszym z postów ... (20.03.2013, 15:10)jakubo napisał(a): OK ale nie uwzględniacie kosztów innych np. kosztów zakupu akumulatora który poprzez używanie żarówek może być niedoładowany. Tu też rodzi się taka akademicka dyskusja. Pobór mocy rzędu 200W przy mocy alternatorów ponad 700W, nie jest powodem niedoładowania akumulatora, lecz pobór prądu w trakcie rozruchu, czyli jazda na krótkich -bardzo- odcinkach z częstym odpalaniem auta. Tu tkwił problem a nie w normalnym oświetleniu auta, wpływ oświetlenia na ładowanie występował tylko i wyłącznie tam gdzie nie było jeszcze alternatorów, były prądnice o mocy zaledwie 180÷240W, np. PF 126p przed wprowadzeniem alternatora zamiast prądnicy.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
http://dadrl.pl/dzienne
Na tej stronie jest to fajnie opisane i dodatkowo kalkulator strat swiecenia swiatlami mijania (20.03.2013, 19:03)Felix napisał(a): http://dadrl.pl/dzienne O lol. Nie ma to jak wiarygodna kalkulacja ze strony promującej światła dzienne i piętnująca światła mijania.
a tak wracając bardziej do tematu to na automacie jest nieznacznie wyższe spalanie bo skrzynia zbyt długo czeka na zmianę biegów i kręci często do wyższych obrotów albo zbyt szybko zrzuca bieg na niższy. Więc jak chcesz pobić rekord spalania to manualna zmiana biegów wskazana
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|