Jak w temacie. Cena troche wysoka jak za kawalek plastiku....moze ktos wie gdzie mozna by to w PL wykonac na zamowienie troche taniej ?
http://www.smartbollox.co.uk/
http://www.smartbollox.co.uk/
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Jak w temacie. Cena troche wysoka jak za kawalek plastiku....moze ktos wie gdzie mozna by to w PL wykonac na zamowienie troche taniej ?
http://www.smartbollox.co.uk/
Witam,
jak będę miał urlop, to przymierzymy się do zrobienia tego z włókna szklanego i żywicy. Pozdrawiam Cytat:... a poza tym intercooler w smarciku ma dosc duzy wiatrak... To prawda, ale co z tego jak w komorze silnika goraco jak w piekle, wiec wiatrak w zasadzie chlodzi goracym powietrzem... Zaganiacz swiezego powietrza z pod auta to moim zdaniem dobry pomysl...choc faktycznie, metalowy moze sie lepiej sprawdzic.
Po przemyśleniu wydaje mi się ,że w Polsce będzie z tym problem-solanka w zimie. Intercooler z alu padnie wiosną po zimie ( jak słonko wyjdzie ). Korozjaaa !!
4 lata smigam z oslona miski olejowej wykonanej z grubej blachy, pomalowana sprayem w obnizonej beemce... fakt ze w miejscach w ktorych oslona miala kontakt pojawil sie rudy nalot ale oslona ma spelniac swoje zadanie a nie wygladac (bo jest pod autem) wiec nie widze problemu... a zagarniacz wykonany z laminatu pojdzie w drzazgi po pierwszym kontakcie z czymkolwiek i narobi wiecej szkod niz pozytku.. mam doswiadczenie z laminatami... przdni zderzak po lekkim zaczepieniu przodem spojlera/dyfuzora peka przy mocowaniach na bokach... laminat jest najgorszym materialem jaki mozna uzyc do tego celu... jesli juz to mozna by bylo poszukac jakis plastikowych/abs elementow od innych aut ktore mozna by zaadaptowac do smarta jako taki zagarniacz... ew sa takie "tjuningowe" lapacze razem z rurkami do doprowadzenia powietrza na filtry stozkowe i mysle ze uzycie 2ch takich najwiekszy zalatwiloby idealnie sprawe... a koszty powinny byc w miare niskie...
tu macie linka z przykladowym: http://moto.allegro.pl/item200994201_wlo...dolot.html
Jaqub, Czytaj uważniej. Codzi mi o cooler, do którego napchamy solanki podrywanej przednimi kołami on jest z alu. Widziałeś może alusy, które jeżdziły zimą a w dodatku nie są wystawione na temp z komory silnikowej.
Faktycznie, w Polskich warunkach moze to sie nie sprawdzic. W UK snieg ogladamy dzien, czasem dwa w roku wiec nie ma z tym problemu.
Nie znam sie na wykonywaniu takich elementow ale pomyslalem, ze moze by tak z blachy ocynkowanej..przynajmniej z rdza nie bylo by problemow.
Musisz je najpierw oskrobać z kilku warstw lakieru, a póżniej juz nie było by to tak oczywiste. Z racji profesji naprawdę wiele samochodów widziałem z bliska.Z tym łapaczem oczywiście wolał bym się mylić. Chłodnice klimy po 5-6 latach bywają dziurawe jak sito.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|