Witam. Zamierzam dokonać przekładki na 82 KM z 61 KM. Na jakie problemy mogę napotkać, od strony sterownika oraz CAN-a ?
Dziękuję z góry za pomoc.
Dziękuję z góry za pomoc.
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Trzy kreski swiadcza o problemie skrzyni biegow/akutatora a nie problemem wspomagania.
Informacje o wspomaganiu sa zaszyte w SAMie, jego tez zmieniasz ? Zasadniczo jak zmienisz komputer silnia + SAM + caly silnik to nie widze wiekszych problemow... oczywiscie musisz to wszystko zakodowac zeby ze starym licznikiem zadzialalo. Ideałem jest zebys mial kompletnego dawce obok i przekladal wszystkie niezbedne elementy, inaczej moze byc ciezko. Chyba nigdzie nie widzialem takiej przerobki. A nie lepiej sprzedac i kupic odrazu 82KM ? Bede mial Coupe do sprzedania
Rozumiem że SAM to jednostka z bezpiecznikami przy nogach kierowcy ? Sterownik silnika jest ukryty w komorze silnika ? Napewno po Can- ie są skojarzone. Wymieniając silnik będę musiał więc wymienić sterownik silnika bo ma inną mapę jak sądzę. Pozostawiając SAM'a nie uruchomię silnika . Mam rację ?
Ja mam wszystkie bebechy z roadstera i wkładam również do roadstera. Wydech jest inny w obu tych silnikach. Ten od wersji 82 KM jest masywniejszy. Przeprogramować można tylko wówczas dochodzi transport na lawecie by tą operację wykonać. Czy czytnik IMO przy stacyjce trzeba również przekładać ? Dopytuje o takie szczegóły bo nie mam narzędzi do modyfikacji w elektronice.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|