Kabelek do sprzęgła uszkodzony, miałem to w innym aucie. L
Lolek - motoparalotniarz
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
a ja mam taki problem z klima że nie zawsze się załącza potem często problem ją wyłączyć guzikiem a głównym powodem napisania tego posta jest fakt że przy załączonej klimatyzacji w czasie jazdy miejskiej (światła, korek, trochę drogi)temperatura silnika wzrasta mi do 4 kropek czy to jest normalne??? dodam jeszcze że bez klimy 3 kropki to max jakie osiąga silnik w podobnym cyklu ma ktoś z was podobnie??? czy to powód do zmartwień???
[temat przeniesiony]
witam wszystkich milosnikow smarcika i ludzi na forum . Mam taki problem ,naprawilem panel sterowania klima, swiatlami awaryjnymi, centralnym zamkiem i ogrzewania tylnej szyby. Problem jest tego typu ze wszystko dziala tylko przycisk klimy jak ja wlaczam to zapala sie jedna z lampek i zaraz gasnie druga wcale sie nie zapala .mysle ze jest to problem zwiazany z brakiem czynnika czy poprostu cos zle polutowalem dodam ze na wyswietlaczu nic sie niepokazuje pomozcie pozdrawiam a i jeszcze jedno moze ma ktos opis bezpiecznikow po polsku iwonakor2 Adept
Moja klima przestała wydajnie działać. Przewody przy sprężarce nie mają natuaralnych temperatur: tłoczny - ciepły, powrotny/ssawny - zimny, a jest tłoczny - gorący a ssawny - letni. Dodatkowo słychać głośny szum po włączeniu klimy, którego wcześniej nie było.
Podejrzewam przypchanie się wkładu filtra i chciałbym go wymienić. W którym miejscu znajduje się wkład filtrujący - zawór rozprężny. Czy w miejscu oznaczonym na poniższej stronie nr 19, gdzie opisano to jako zawór rozprężny ? Zawór rozprężny Dodałem 13:51 I chyba znalazłem jest to element oznaczony 2 na poniższej stronie. Jest to jedyny wymienny element, a jest to faktycznie osuszacz. Osuszacz Ma ktoś jakieś doświadczenie z klimą w Smarcie F2 ? Co może być powodem powyższych objawów, dla mnie jest to przypchnięcie się obwodu. Tu moje pytanie do Was, czy odpowiedzialny za to może być osuszacz, skoro w układzie nie występuje jako taki wkład filtrujący/siatkowy ?
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Tam jest 2 w 1. Była już dyskusja, 452 wszystkich pogodził.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Chyba narazie problem rozwiązany, zobaczymy za jakiś czas.
Po podłączeniu automatu by ściągnąć czynnik okazało się, iż było go tylko 80g z początkowej ilości 600g /nie wiem ile było faktycznie napełnione w zeszłym roku jesienią, bo nie byłem przy tym - nawet nie wiem gdzie to było zrobione/. Po sprawdzeniu próżni, uzupełnieniu oleju i napełnieniu czynnikiem, klima działa, tak jak działała jeszcze 2 tygodnie temu. Dziwi mie tylko jedno, w innych samochodach z klimą które miałem, zbyt mała ilość czynnika uniemożliwiała włączenie klimatyzacji - sprężarki. Czyżby w smarcie nie było czujnika ciśnienia w instalacji, tylko czujnik temperatury w sprężarce ?
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|