U mnie okazało się, że przyczyną mrugającego wskaźnika poziomu paliwa, była wypięta brązowa kostka w zbiorniku paliwa. Po założeniu kostki, problem zniknął.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
454 Mrugający wskaźnik paliwa - usterka elektryczna
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Cześć,
Mam ten sam problem z blednym wskazaniem paliwa w zbiorniku. Raz jest pol baku a po ponownym odpaleniu samochodu pokazuje 4.5 L.... i tak w kolko w roznych konfiguracjach. Czytając wszystkie wasze wypowiedzi zabrałem się dzisiaj za sprawdzenie zegarów i opornowsci na opisanych przez Was rezystorach. Miernik pokazuje rowno 165 omow na obu więc zakładam że zegary mam sprawne. Myślicie że poprawienie tych styków pod siedzeniem tylnym pomoże? Z pewnoscia nie wydam kilku stow na nowe pompy itp, wole tankowac do pelna i sprawdzac ilosc przejechanych km... Tym bardziej że dopiero wymieniłem sprzeglo za 1000 zł... (25.05.2019, 20:45)Majski8 napisał(a): Cześć,Jeśli w zegarach wszystko jest w porządku, trzeba zajrzeć do zbiornika. Jeśli kostki/styki będą w porządku, to trzeba będzie wyjąć pompę z zbiornika i dobrze obejrzeć pływak wraz z jego elementami. (11.03.2018, 23:24)Forfour 1.5 dci napisał(a): Kolega Brzozak ma rację, też w zeszłym roku wydłubałem trik z evolution z zimnymi lutami tych dwóch oporników, przelutowałem i zaczęło działać jak należy. Kierownica w dół, dwie śruby i wypięcie kostki i zegary w rękach. Jeśli ktoś potrzebuje to pisać to podeślę instrukcje step by step. Witam. Kolega Brzozak trafił w 10 jeżeli chodzi o niedziałający, mrugający wskaźnik paliwa. Również potwierdzam jeżeli chodzi o mój przypadek, pomogło. Co ciekawe oba rezystory [331] pokazywały pod miernikiem 165 ohmów. Pomyślałem : pływak w zbiorniku padnięty. Ale profilaktycznie postanowiłem przelutować te 4 luty ( nie za profesional , ale efekt się liczy ). Składam licznik do kupy , podłączam i eureka : wskaźnik działa. P.S. Poprzedni właściciel kupił smarka w DE gdy już wskaźnik nie działał. jego żona 3 lata jeździła tankując do pełna co 500 km. (12.11.2019, 21:27)daromonia napisał(a):(11.03.2018, 23:24)Forfour 1.5 dci napisał(a): Kolega Brzozak ma rację, też w zeszłym roku wydłubałem trik z evolution z zimnymi lutami tych dwóch oporników, przelutowałem i zaczęło działać jak należy. Kierownica w dół, dwie śruby i wypięcie kostki i zegary w rękach. Jeśli ktoś potrzebuje to pisać to podeślę instrukcje step by step. 165 omów to poprawna wartość bo rezystory są połączone równolegle. Gdyby była inna wartość to wówczas można by się zastanawiać.
Star diagnoza trójmiasto.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości