makosz
Liczba postów: 337
Dołączył: Apr, 2010
Reputacja:
5
Imię: Makosz
Płeć: Mężczyzna
Skąd: PL | Wwa
smart fortwo 450 cdi, BRABUS, 2002
smart roadster coupé, 2003
Też nie widzę sensu w grzebaniu w zbierzności. Albo jest dobrze, albo nie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.03.2018, 10:55 przez makosz.)
filiproll
Liczba postów: 976
Dołączył: Sep, 2011
Reputacja:
20
Imię: Filip
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Poznań
smart fortwo 450 cdi, pure, 2006
smart roadster coupé
filiproll
14.03.2018, 11:00
Taniej jest przestawić zbieżność niż wymienić opony
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
Ma być sprawny pocisk to nie traktor Ursus C330
Pozdrawiam Łysy13
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
modusoperandi
Liczba postów: 294
Dołączył: Aug, 2014
Reputacja:
4
Imię: Ryszard
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Opole
smart roadster
modusoperandi
14.03.2018, 12:22
Jak ktoś ma ochotę na odłączanie hamulców, to nikt mu tego nie broni...
Tak jak napisałem - byłem zmuszony to zrobić (zmienić parametr zbieżności) z uwagi na końcówkę sezonu a chciałem jeszcze 'dobić' kończące się opony. Ponieważ jeżdżę po torze, zabieg ten pozytywnie wpłynął na prędkość w łukach i pozwolił mi na wykończenie opon.
Do jazdy po zwykłych drogach oczywiście korzystam ze standardowych ustawień.
Po waszych wypowiedziach rozumiem, że wizyta na torze to raczej rzadkość...