(26.01.2019, 22:13)misiek1394 napisał(a): Delphi nie robi adaptacji [ale czyta wszystko ABS, silnik, poduszki. podgląd parametrów też jest].Nie robiłem żadnej adaptacji [po co?]. Biegi zmienia super, wysprzeglik wyregulowany ręcznie [wystarczy delikatnie dosunąć i dokręcić].Podaj jeszcze od którego roku -czyta będzie jasno dla wszystkich
Jestem mechanikiem samochodowym panowie, wiem co robie. A przy smarcie grzebałem pierwszy raz. Czekam jeszcze na emulator EGR i składam całośc tak jak ma być. Pozdro LwG.
Edit: Mój smart 450 0.8 cdi 2001r.
Na przyszłość przewody do czujnika to 2pin biały kabel, 1pin kabel czerwony. A czarny kabel ma być luźno w wiązce [to taki kabel od zakłuceń czy coś, nie istotny]
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Problem z ruszaniem
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Ja mam 2001r, na pewno czyta od 2001r do 2015 lub 2018 zależy czy ktoś kupi najnowszą wersje. Oprócz smarta robi też dużo innych samochodów.
Zamówiłem na allegro za 50zł. Wpisz smart egr emulator i zadzwoń do gościa, pewnie ci zrobi jak robi do 450 0.8 cdi.
Nic mi na ten temat nie wiadomo. Ja parę razy jadąc w trybie szeryf Misiael Szuamcher poleciałem rondo nieco bokiem. Raz w starym Smarcie z Trust+ zwiedziłem trawnik oraz złomowisko. Można oszukać ESP zakładając dobre ogumienie. Luźno i zupełnie OT zauważę, że to nie Hans i Jacques tak sobie wymyślili te wszystkie rozwiązania w stodole. U mnie twórczość jest wesoła, ale świadoma - znaczy że wiem co oznacza takie zestrojenie auta jakie mam - zwiększona trakcja kosztem zmniejszenia marginesu błędu. Fabryczne zestrojenie sporo wybacza i wcześnie "ostrzega" o dotarciu do granicy, u mnie jest "dobrze - DOOBRZE! - Łubudu". Fabrycznie jest "dobrze - o rety - O JEZU! - Uff..."
U mnie za wcześnie objawia swoją obecność przy wchodzeniu w zakręt w prawo ( taknobjakies 20 km /h) w lewo gdzieś o 5 - różnica jest odczuwalna.Słyszałem że ten czujnik można denio podnieść lub obrócić o 45 stopni . Efektem tego jest jakby pełna moc tak gdy podjeżdża się pod górę.
(09.03.2019, 10:46)trawnik napisał(a): U mnie za wcześnie objawia swoją obecność przy wchodzeniu w zakręt w prawo ( taknobjakies 20 km /h) w lewo gdzieś o 5 - różnica jest odczuwalna.Słyszałem że ten czujnik można denio podnieść lub obrócić o 45 stopni . Efektem tego jest jakby pełna moc tak gdy podjeżdża się pod górę.Proponowałbym ustalić problem , i go rozwiązać. Smart jest specyficzny a na własne życzenie nie zaliczyć testu łosia na drodze publicznej żenada. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości