witam po dluzszej przerwie, w czasie ktorej moje smarcisko chyba niezle sie pochorowalo:(
dzisiejsze objawy jak ponizej, czy to zwykle przeziebienie czy juz AH1N1?:(
1. po kilku minutach jazdy - brak ladowania akumulatora (zapalila sie kontrolka)
2. po przejechaniu ok 5 km - temperatura 120 stopni, wszystkie kropki sie swieca
3. powrot w panice do domu, z malymi postojami, a tu na koniec jeszcze kontrolka oleju sie wlaczyla:(
poziom oleju OK (w polowie miedzi min a max), chlodziwa troche ponizej minimum, przy wlaczaniu dmuchawy czasem cus piszczy z tylu - pasek alternatora?
doleje oleju i chlodziwa, zobaczymy jak zareaguje, jak byscie mieli jakies rady to wspomozcie dobrym slowem...
pzdr
J.
dzisiejsze objawy jak ponizej, czy to zwykle przeziebienie czy juz AH1N1?:(
1. po kilku minutach jazdy - brak ladowania akumulatora (zapalila sie kontrolka)
2. po przejechaniu ok 5 km - temperatura 120 stopni, wszystkie kropki sie swieca
3. powrot w panice do domu, z malymi postojami, a tu na koniec jeszcze kontrolka oleju sie wlaczyla:(
poziom oleju OK (w polowie miedzi min a max), chlodziwa troche ponizej minimum, przy wlaczaniu dmuchawy czasem cus piszczy z tylu - pasek alternatora?
doleje oleju i chlodziwa, zobaczymy jak zareaguje, jak byscie mieli jakies rady to wspomozcie dobrym slowem...
pzdr
J.
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599