All-capone - spec od Smartów (jeśli jeszcze nie znalazłeś):
Wszystkie wiadomości prosze kierowac na Brzostek911@o2.pl lub tel 790-450-441
Wszystkie wiadomości prosze kierowac na Brzostek911@o2.pl lub tel 790-450-441
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
All-capone - spec od Smartów (jeśli jeszcze nie znalazłeś):
Wszystkie wiadomości prosze kierowac na Brzostek911@o2.pl lub tel 790-450-441
Dzięki Lukasz1953 za podane dane.
Mam jeszcze pytanie, czy do mojego Smarta ForTwo rocznik 1999 benzyna (elektrycy mówili, że są dwa rodzaje alternatorów), pasowałby ten model (w moim przypadku ma być samowzbudzający się): http://moto.allegro.pl/item700513529_alt...ortwo.html czy nie bazować na roczniku? Nie wiem czy w 1999r. występowały od razu te 2 różne modelu alternatorów, czy drugi pojawił się później, stąd pytanie....
Nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie... Ze swojej strony mogę Ci jednak napisać, że wolał bym skontaktować się z All'em i tam dokonać ewentualnego zakupu...
Niestety same złe wieści :(
All niestety nie posiadał alternatora do mojego modelu, załatwiłem sobie świeżo zregenerowany alternator ze specjalizującej się w tym firmy. Niestety kolejna zła wiadomość: po wymianie brak zmian - wciąż nie ma ładowania :( :( :( Elektrycy nie wiedzą co i jak, nie mają schematów, kręcą głowami i nic nie idzie do przodu. Chyba załatwię sobie drugi akumulator i wybiorę się w tą 130 kilometrową drogę do serwisu, gdzie alternator był na początku robiony - i zareklamuję usługę..... Eh, dopiero co kupione Smarciątko i już takie problemy. CDI, które miałem uprzednio, sprawowało się wzorowo. Benzynka od razu chce jakoś mnie do siebie zrazić... Jak na razie, całkiem dobrze jej to wychodzi... Mam nadzieję, że w końcu wszystko zacznie działać jak należy.....
Eeeee tam, zaraz zniechęcenie, musisz odcierpieć za swoją "zdradę" nie załamuj się, będzie dobrze
Skoro przed naprawą nieszczęsnego alternatora w warsztacie o którym wspominasz wszystko było OK to wybrałbym się jednak do nich, schrzanili sprawę to muszą ponieść tego konsekwencje, nie ma co się "certolić" i bawić w sentymenty, pieniądze na ulicy nie leżą, a zwłaszcza twoje pieniądze Zdecydowanie zażądaj naprawy tego co zepsuli, a jeśli masz jeszcze na tę poprzednią naprawę kwit to sprawa raczej przesądzona, oczywiście na twoją korzyść. Życzę Powodzenia i konsekwencji w dochodzeniu swoich praw.
Witam ponownie - już jako uśmiechnięty i zadowolony właściciel Smarciątka
Wolałem wstrzymać się z tą wiadomością, by przetestować i być w pełni pewnym usunięcia usterki - JEST OK Nie ma to jak oddać auto w dobre ręce. Auto było w warsztacie, gdzie jakoś to przeoczono, później oddałem auto do pseudospeców od elektroniki samochodowej - wyrokowali: to wina alternatora - nowy rozwiąże sprawę. Kupiłem - i nic! Po robocie nawet bali się przyznać, że usterki nie usunęli - powiedzieli, pojeździj tydzień, dwa - jak coś daj znać. Tyle, że po powrocie sprawdziłem: nie ładuje, próbuję dzwonić - tel. wyłączony. Kolega widząc mą zatroskaną minę, wykonał telefon do stryjecznego brata - speca od naprawy aut. Jeden telefon i diagnoza: sprawdź umasowienie silnika. Podjechałem do niego, wjeżdżam na kanał - zaglądamy od dołu i co? Przerwany przewód od masy!!!! Diagnoza postawiona w minutę, dojrzenie kabelka w 2 - usunięcie usterki w pół godziny i wszystko śmiga jak należy Ufff.....ależ się martwiłem Pozdrawiam Wszystkich i Ogromnie Dziękuję za wszelkie podpowiedzi, sugestie i potrzymywanie na duchu
Nie ma tego złego coby nie wyszło na dobre....masz teraz za to nowy alternator
niezłe szopki miałes z tym alternatorem
faktycznie w smartach 450 w benzynach są dwa rodzaje alternatorów w starszych modelach ( w autach gdzie pilot ma jeden przycisk) jest podłączony tylko jeden gruby kabel prądowy do akumulatora i to wszystko - w alternatorze jest układ który powoduje wytwarzanie energii elektrycznej gdy wirnik zaczyna sie obracac i nic więcej go nie obchodzi . W smartach gdzie pilot ma 3 przyciski alternator ma dodatkowy cienki przewód by alternator wiedział kiedy jest włączona stacyjka - ot ciekawska bestyja Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Plus minus pod śrubą blokującą pokrywę silnika - otwórz ją i zerknij na belkę pod pokrywą silnika - zobaczysz brązowy kabel fi 6 mm przykręcony do tej belki nakrętką 10.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Alternator | piotrekrz53 | 1 | 303 |
13.04.2024, 13:38 Ostatni post: raffa |
|
450 -Cdi świece żarowe, kontrolka,schemat | kmalinek | 171 | 113.701 |
29.06.2022, 17:21 Ostatni post: Wiesiek |
|
Jaki alternator do 450 CDI? | Michausen | 9 | 5.837 |
26.12.2017, 23:12 Ostatni post: IRIAD |
|
Padł silnik, alternator czy może coś innego? | katherine | 6 | 3.554 |
05.04.2017, 20:49 Ostatni post: katherine |
|
[450] 450 - schemat turbiny, rurki podciśnienia | 18 | 21.833 |
03.11.2016, 10:50 Ostatni post: manuel1989 |
||
450 0.6 Alternator - dwa typy / różnice / regulator napięcia | dante-v | 14 | 14.019 |
03.01.2016, 12:07 Ostatni post: Kanapa |
|
Oslona alternatora | dar7914 | 1 | 2.221 |
03.06.2015, 11:04 Ostatni post: LAZY. |
|
450 -Benzyna - schemat rozrządu, rozrząd, ustawienie, odgłos, odgłosy metaliczne | 57 | 56.773 |
27.05.2015, 14:43 Ostatni post: kamilsmart |
||
[450] Pasek alternatora - objawy, zerwany | Jarro | 5 | 6.786 |
22.03.2010, 16:03 Ostatni post: RYCHOMR |