mówiąc głupota miałem na mysli niemożliwośc przedoostawania sie oleju do kolektora przez ten zawór bo w tym silniku to musiało by byc juz po jego śmierci .
Spalany olej wytwarza niebieski przeźierny gryzący dym ale nie biały .
biały dym to H2O a smart ma to do siebie ze luby wpyścić duzo białrgo dymu rano przy rozruchu.gdyby uszkodzona była uszczelka pod głowica lub głowica to po wewnętrznej stronie korka wlewu oleju byłby biały osad coś ala śmietana .
a że przy rozruchu smierdza spaliny byc może są też gryzące to dlatego ze mieszanka jest bardzo bogata - automatyczne ssanie do czasu aż obroty nie spadną po ok 30 sekundach , w dalszym ciągfu smart może puszczac dym aż do chwili gdy nie zapnie sie pierwsza kropka na wskaźniku temp ma prawo wydostawac sie para .
Spalany olej wytwarza niebieski przeźierny gryzący dym ale nie biały .
biały dym to H2O a smart ma to do siebie ze luby wpyścić duzo białrgo dymu rano przy rozruchu.gdyby uszkodzona była uszczelka pod głowica lub głowica to po wewnętrznej stronie korka wlewu oleju byłby biały osad coś ala śmietana .
a że przy rozruchu smierdza spaliny byc może są też gryzące to dlatego ze mieszanka jest bardzo bogata - automatyczne ssanie do czasu aż obroty nie spadną po ok 30 sekundach , w dalszym ciągfu smart może puszczac dym aż do chwili gdy nie zapnie sie pierwsza kropka na wskaźniku temp ma prawo wydostawac sie para .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl