Dzień dobry,
od niedawna szukam dla siebie do Wrocławia smarta roadstera.
Zainteresował mnie egzemplarz w okolicy z przebiegiem 132 tysięcy kilometrów.
Auto jest bez remontu silnika, jedynie wymiana cewek, hamulców i oleju.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Czy remont silnika przy 120 tysiącach kilometrów to mus? Jak wychwycić, czy już nadaje się do remontu, jakie byłyby objawy? Spadek mocy, a może nadmierne zużycie oleju?
Jeśli silnik będzie wymagał remontu, mamy na forum ludzi, którzy się na tym znają?
Czy dobrym pomysłem przy okazji remontu będzie wgranie softu podwyższającego moc i zamontowanie łopatek do zmiany biegów?
Jak ma się sprawa z poprawą szybkości zmiany biegów? Może istnieją jakieś dobre soft - hardwareowe rozwiązania?
Pozdrawiam,
Zakam
od niedawna szukam dla siebie do Wrocławia smarta roadstera.
Zainteresował mnie egzemplarz w okolicy z przebiegiem 132 tysięcy kilometrów.
Auto jest bez remontu silnika, jedynie wymiana cewek, hamulców i oleju.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Czy remont silnika przy 120 tysiącach kilometrów to mus? Jak wychwycić, czy już nadaje się do remontu, jakie byłyby objawy? Spadek mocy, a może nadmierne zużycie oleju?
Jeśli silnik będzie wymagał remontu, mamy na forum ludzi, którzy się na tym znają?
Czy dobrym pomysłem przy okazji remontu będzie wgranie softu podwyższającego moc i zamontowanie łopatek do zmiany biegów?
Jak ma się sprawa z poprawą szybkości zmiany biegów? Może istnieją jakieś dobre soft - hardwareowe rozwiązania?
Pozdrawiam,
Zakam