Łatwiej pojecie wzgledne Trzeba odkręcić nadkole i mocno je wygiąć by tam dotrzeć.Potem jeszcze mała niespodzianka z przewodem wchodzącym od dołu do filtra i cieżkim dostępem,a później już to leci
Objawy jakie mnie skłoniły do takiej wymiany były mianowicie takie:
Auto reagowało mułowato na gaz do dechy...tak jakby paliwo było niedostatecznie dostarczane do silnika co "trzymało auto w blokach" Również objawy zmiany biegów na automacie były takie,że przy gazie do dechy auto na biegu np 5 szło do 2,800 obrotów i koniec,a o szóstce mogłem pomarzyć.Dopiero lekkie zwolnienie gazu i ta szóstka wchodziła.Taki objaw wykluczył filtr paliwa(nowy),który wsadziłem i wszystkie złe dolegliwości mineły.
Objawy jakie mnie skłoniły do takiej wymiany były mianowicie takie:
Auto reagowało mułowato na gaz do dechy...tak jakby paliwo było niedostatecznie dostarczane do silnika co "trzymało auto w blokach" Również objawy zmiany biegów na automacie były takie,że przy gazie do dechy auto na biegu np 5 szło do 2,800 obrotów i koniec,a o szóstce mogłem pomarzyć.Dopiero lekkie zwolnienie gazu i ta szóstka wchodziła.Taki objaw wykluczył filtr paliwa(nowy),który wsadziłem i wszystkie złe dolegliwości mineły.