Warto przypomniec, ze dopiero Smarty po roku 2003 (MK7) czyli te z silnikiem 700ccm maja prawdziwe ESP...tzn system ktory w razie potrzeby moze przyhamowac dowolne kolo aby przywrocic porzadany kierunek jazdy.
Od 2000-2003 (MK4-MK6) montowano system Trust+ ktory wlasciwie potrafil tylko odlaczyc naped od kola ktore zaczelo boksowac oraz ewentualnie przyhamowac jedno z tylnych kol (w razie potrzeby).
W pierwszych F2 czyli MK1-MK3 system potrafil tylko odlaczyc naped od boksujacego kola. Nie mial "powiazania" z systemem hamulcowym.
Reasumujac, wrazenia z jazdy na sniegu Smartem moge byc bardzo rozne w zaleznosci od modelu auto ktore posiadamy. Mnie osobiscie najbardziej ciekawi jak sprawia sie wlasnie MK7...
Od 2000-2003 (MK4-MK6) montowano system Trust+ ktory wlasciwie potrafil tylko odlaczyc naped od kola ktore zaczelo boksowac oraz ewentualnie przyhamowac jedno z tylnych kol (w razie potrzeby).
W pierwszych F2 czyli MK1-MK3 system potrafil tylko odlaczyc naped od boksujacego kola. Nie mial "powiazania" z systemem hamulcowym.
Reasumujac, wrazenia z jazdy na sniegu Smartem moge byc bardzo rozne w zaleznosci od modelu auto ktore posiadamy. Mnie osobiscie najbardziej ciekawi jak sprawia sie wlasnie MK7...