Znam ten ból ja zrobiłem w ubiegłym roku 100 000 km i już w moim cukierasie pojawiła się 2 z przodu 200 367 km Oczywiście zgadzam się, nie jest to gadżet całkiem bezobsługowy ale chodzi mi o zupełnie inne spojrzenie na te dwa motory , benzynowy i diesel. Niemieccy inżynierowie silniki benzynowe w smarcie z góry skazali na szybką śmierć bo stworzyli ten silnik z myślą o tym żeby jego przebieg wynosił 50 000 km . W ropniaku ta sprawa wygląda inaczej... i latają po drogach. Nie twierdzę, że benzyna nie będzie miała wysokiego przebiegu ale skoro już z góry została skazana na takie życie to ... resztę może sobie każdy dopowiedzieć alee. Diesel to diesel, nawet najnowszy samochód który nie posiada jak kiedyś chłodzenia na powietrze ale diselkiem nie jest w trasie potrzebuje odpoczynku. A Diesel nie no ewentualnie, że kierowcę rozbolą nogi . Ja nie jestem zwolennikiem diselka, taak zdecydowanie jestem fanem MPOWER Bawarskiego BMW, silników 8 i 12 cylindrowych, w ogóle nie jestem zwolennikiem 3 cylindrów a w smarcie mam 3 cylindrowy motor w turbo dislu i mimo jego psikusów pasuje mi to
Ja osobiście polecałbym Tobie smarta fortwo tylko w dieslu bez szklanego dachu ze stosunkowo niewielkim przebiegiem. Jedz obejrzyj, jedz na rolki wytelepią go Tobie, podłącz gdzieś pod komputer sprawdzą błędy i będziesz wszystko wiedział. A żeby twoją niecierpliwość nieco zbić na poziom "normalnego funkcjonowania" zachęcam do obejrzenia kilku minutowego monologu z linku poniżej .
http://www.youtube.com/watch?v=I2o2QGiWf0s
Ja osobiście polecałbym Tobie smarta fortwo tylko w dieslu bez szklanego dachu ze stosunkowo niewielkim przebiegiem. Jedz obejrzyj, jedz na rolki wytelepią go Tobie, podłącz gdzieś pod komputer sprawdzą błędy i będziesz wszystko wiedział. A żeby twoją niecierpliwość nieco zbić na poziom "normalnego funkcjonowania" zachęcam do obejrzenia kilku minutowego monologu z linku poniżej .
http://www.youtube.com/watch?v=I2o2QGiWf0s