Witajcie,
ja również miałem problem z paskiem. Przy 15 tysięcy kilometrów strzelił, natomiast ponoć przez wadliwe zamontowanie alternatora. Wypust polift miał wade fabryczną wspornika, na którym montowany był alternator. Ponoć w informacji serwisowej było to zapisane. W SC Wrocław wymieniali mi pasek, urwany czujnik i podarte wygłuszenie silnika + zmienili mocowanie alternatora. Byłem w poniedziałek w SC Berlin i przy okazji montażu elektrycznych lusterek wgrali nowy soft silnika i skrzyni. Do tego wymienili na gwarancji kolejny raz pasek klinowy przy stanie 34 tysiące kilometrów. Dopytywałem dlaczego, to odpowiedzieli że taki nakaz od producenta.
ja również miałem problem z paskiem. Przy 15 tysięcy kilometrów strzelił, natomiast ponoć przez wadliwe zamontowanie alternatora. Wypust polift miał wade fabryczną wspornika, na którym montowany był alternator. Ponoć w informacji serwisowej było to zapisane. W SC Wrocław wymieniali mi pasek, urwany czujnik i podarte wygłuszenie silnika + zmienili mocowanie alternatora. Byłem w poniedziałek w SC Berlin i przy okazji montażu elektrycznych lusterek wgrali nowy soft silnika i skrzyni. Do tego wymienili na gwarancji kolejny raz pasek klinowy przy stanie 34 tysiące kilometrów. Dopytywałem dlaczego, to odpowiedzieli że taki nakaz od producenta.