Witajcie,
przejrzałem forum pod kątem dyskusji o termostatach i wydaje mi się, iż w każdym egzemplarzu działa to jakoś tak inaczej. Założyłem zatem osobny wątek, jeśli w złym miejscu to proszę o przeniesienie.
Smarka posiadam od sierpnia tego roku. Było jeszcze ciepło, wiadomo. Grzał się ładnie i stosunkowo szybko. Teraz jednak za oknem zaczyna pojawiać się jesień sensu stricte i np. we Wrocławiu deszcz + 8 stopni. Z racji tego, że trochę w ciągu dnia po mieście jeżdżę zauważyłem niepokojący objaw. Pierwszą 'kulkę' temperatury osiągam po 5-6 km, często stojąc, na drugą czekam kilkanaście km. Najgorsze jest jednak to, że wczoraj stojąc w korku na rozgrzanym do 2 kropek silniku, jedna zniknęła, znaczy się układ się ochłodził. Prawdą jest, że znów po 1,5 km jazdy bez przerw wskoczyła temperatura w drugi zakres na wyświetlaczu, ale nie wydaje mi się to normalne. napiszcie proszę, co o tym sądzicie, czy może termostat po prostu się kończy. Swoją drogą 3 kropka zapala się tylko jeśli przemieszczam się ciągle między różnymi miejscami ponad godzinkę w trybie miejskim i w tym czasie gdzieś 2-3 gaszę autko na chwilę.
Proszę o poradę,
Pozdroksy )
przejrzałem forum pod kątem dyskusji o termostatach i wydaje mi się, iż w każdym egzemplarzu działa to jakoś tak inaczej. Założyłem zatem osobny wątek, jeśli w złym miejscu to proszę o przeniesienie.
Smarka posiadam od sierpnia tego roku. Było jeszcze ciepło, wiadomo. Grzał się ładnie i stosunkowo szybko. Teraz jednak za oknem zaczyna pojawiać się jesień sensu stricte i np. we Wrocławiu deszcz + 8 stopni. Z racji tego, że trochę w ciągu dnia po mieście jeżdżę zauważyłem niepokojący objaw. Pierwszą 'kulkę' temperatury osiągam po 5-6 km, często stojąc, na drugą czekam kilkanaście km. Najgorsze jest jednak to, że wczoraj stojąc w korku na rozgrzanym do 2 kropek silniku, jedna zniknęła, znaczy się układ się ochłodził. Prawdą jest, że znów po 1,5 km jazdy bez przerw wskoczyła temperatura w drugi zakres na wyświetlaczu, ale nie wydaje mi się to normalne. napiszcie proszę, co o tym sądzicie, czy może termostat po prostu się kończy. Swoją drogą 3 kropka zapala się tylko jeśli przemieszczam się ciągle między różnymi miejscami ponad godzinkę w trybie miejskim i w tym czasie gdzieś 2-3 gaszę autko na chwilę.
Proszę o poradę,
Pozdroksy )
"jak robię to to robię albo tego nie robię wcale"
Fortwo cdi 2004r. passion
Fortwo cdi 2004r. passion