Termostat rozpoznasz bez problemu w tylnej, górnej części silnika (patrząc od klapy bagaznika), zaraz za szyną wtryskową. Zeby go wymontować ja bynajmniej nie potrzebowałem opuszczać silnika. Dostęp może nie jest rewelacyjny, ale też nie jest na tyle utrudniony, żeby opuszczać silnik. Spuść płyn dolnym zaworem z chłodnicy ewentualnie śrubą w bloku silnika - wystarczy około 2 litry, żeby termostat był pusty, nie musisz zlewać całego) i śmiało wymieniaj. Z tego co pamiętam to masz tylko 3 opaski z wężami do zdjęcia, a później założenia (ta druga operacja trochę trudniejsza własnie ze względu na utrudniony dostęp). Pamiętaj, żeby zadbać o zawleczkę od czujnika temperatury (wchodzi od góry do termostatu), którą łatwo zgubić przy wyjmowaniu (sprężynuje i leci w nieznanym kierunku, najlepiej ją wcześniej przywiązać). Potem odpowietrzanie przez otwór czujnika temperatury. I powinno być po temacie.
Tu masz kilka fotek, ale gościu robił to z opuszczenie silnika - wg mnie nie ma takiej potrzeby
http://clubsmartcar.com/index.php?showtopic=20073
Powodzenia
Tu masz kilka fotek, ale gościu robił to z opuszczenie silnika - wg mnie nie ma takiej potrzeby
http://clubsmartcar.com/index.php?showtopic=20073
Powodzenia
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)