Według mnie 2 jajeczka temperatury z są w zupełności normalna jesienno-zimową porą. Też walczyłem długo z tym tematem, ale finalnie odpuściłem wymianę termostatu. Sprawdziłem bardzo wiele sytuacji i wywnioskowałem, że termostat jest sprawny. Spróbuj zrobić coś takiego: wyłącz zupełnie wentylator, nie będzie odbierał ciepła, więc powinien uzyskać tę 3 kropkę szybciej, ewentualnie włącz dmuchawę z zimnym powietrzem, układ będzie ustawiony na chłodzenie, więc powinno też 3 jajko po kilku kilometrach się pojawić. Ja mam swoją wrotkę od sierpnia 2014 i latem zawsze i niezmiennie były 3 jajka, po kilku kilometrach już. Zimą 2 i koniec, przynajmniej w mieście. Na autostradzie przy 120-130 km/h pojawiają się 3, ale już po zjeździe i wolniejszym fragmencie tj. 80-90 km/h wraca temperatura do 2 kropek. Przekopałem forum w poszukiwaniu rozwiązania i chyba najlepsze jest wyczekiwanie na lato, żeby ocenić ponownie w wyższych temperaturach jego działanie. Pojawiły się też propozycję zasłaniania wlotów powietrza omywającego chłodnicę itd, ale wg mnie to przy sprawnym termostacie nie ma to zasadności, chociaż ludzie pisali, że to zwyczajnie działa.
Poszukuj swojej drogi na rozwiązanie
Poszukuj swojej drogi na rozwiązanie
"jak robię to to robię albo tego nie robię wcale"
Fortwo cdi 2004r. passion
Fortwo cdi 2004r. passion