paliwo - Pb
ccm - 1332
skrzynia biegów - manualna
rocznik - 2004
problem -
Witam wszystkich, szukam rozwiązania nietypowego problemu w moim Smarcie, a mianowicie:
- wsiadam rano do auta, pokrętło regulacji temperatury mam na max
- przejeżdżam np. 10-15km, temperatura silnika jest prawidłowa (ciepły) a z nawiewu leci bardzo chłodne powietrze (wręcz zimne)
i uwaga!
- robię obrót pokrętłem regulacji temperatury na max w lewo (na zimne) i od razu na max w prawo (na ciepłe) i co? leci gorące parzące powietrze - czyli tak jak ma być!
jak uważacie - co jest? pokrętło się zawiesza? jak to możliwe skoro potem nie ruszam, zostawiam na max gorącym i po kilku godzinach historia się powtarza - znowu zimne i po przekręceniu w lewo i prawo jest OK.
Na pewno nie jest to wina termostatu ani nie działającej nagrzewnicy ponieważ po pokręceniu działa od razu.
Nie wiem czy jest to też wina linek, ponieważ regulacja działa - w lewo ciepłe, w prawo zimne, na środku średnie itd...
Macie jakieś pomysły?
ccm - 1332
skrzynia biegów - manualna
rocznik - 2004
problem -
Witam wszystkich, szukam rozwiązania nietypowego problemu w moim Smarcie, a mianowicie:
- wsiadam rano do auta, pokrętło regulacji temperatury mam na max
- przejeżdżam np. 10-15km, temperatura silnika jest prawidłowa (ciepły) a z nawiewu leci bardzo chłodne powietrze (wręcz zimne)
i uwaga!
- robię obrót pokrętłem regulacji temperatury na max w lewo (na zimne) i od razu na max w prawo (na ciepłe) i co? leci gorące parzące powietrze - czyli tak jak ma być!
jak uważacie - co jest? pokrętło się zawiesza? jak to możliwe skoro potem nie ruszam, zostawiam na max gorącym i po kilku godzinach historia się powtarza - znowu zimne i po przekręceniu w lewo i prawo jest OK.
Na pewno nie jest to wina termostatu ani nie działającej nagrzewnicy ponieważ po pokręceniu działa od razu.
Nie wiem czy jest to też wina linek, ponieważ regulacja działa - w lewo ciepłe, w prawo zimne, na środku średnie itd...
Macie jakieś pomysły?