Witam,
przyczyn problemów z ciśnieniem doładowania może być kilkanaście spójrz tutaj JHWUS.
- Ciśnienie doładowania 1,5 przy SB2 trochę dużo, podejrzewam , że jest wgrany dodatkowo jakiś "mocniejszy" tuning.
-
Osobiście sprawdziłbym w następującej kolejności:
- punkt 6. w załączonym linku
- punkt 4.
- reset akumulatora (zdjąć klemy z akumulatora i zewrzeć je na chwilę, następnie odczekać ok 30 min. i podłączyć akumulator ponownie)
- SC star diagnose
pozdrawiam
smart452
przyczyn problemów z ciśnieniem doładowania może być kilkanaście spójrz tutaj JHWUS.
- Ciśnienie doładowania 1,5 przy SB2 trochę dużo, podejrzewam , że jest wgrany dodatkowo jakiś "mocniejszy" tuning.
-
Cytat:słychać jak zawór upustowy pracuje (strasznie głośny, wcześniej tak nie było) jest to już przy 3500 obrotów gdy dochodzi do 5 tyś przestaje przyspieszać.Czy na pewno zawór upustowy, a może nieszczelność w układzie.
Osobiście sprawdziłbym w następującej kolejności:
- punkt 6. w załączonym linku
- punkt 4.
- reset akumulatora (zdjąć klemy z akumulatora i zewrzeć je na chwilę, następnie odczekać ok 30 min. i podłączyć akumulator ponownie)
- SC star diagnose
pozdrawiam
smart452