Mam kilka kolekcjonerskich aut i lubie czasem polezec pod nimi od ostatniego lezenia uplynelo w samym smarcie 30 tkm i uwazam ze jesli srednicowka nie wykaze jakis dramatycznych jajowatosci to tak wlasnie zrobie czyli wymienie pierscienie i bede jezdzil dalej , jesli bede musial to wymienie turbo,zrobie szlif,
Nie jestem warsztatem ktory musi klienta przekonac do wymiany kompletnie niepotrzebnie wszystkich komponentow wlacznie z szyba czolowa i klamkami aby po naprawie udzielic gwarancji nie narazajac sie na niechciane aut powroty.
Swoje auta te ciut starsze zawsze naprawiam sam , te nowe strach pomyslec,
Dziekuje bardzo za informacje od kolegi stonalodz ,
Nie jestem warsztatem ktory musi klienta przekonac do wymiany kompletnie niepotrzebnie wszystkich komponentow wlacznie z szyba czolowa i klamkami aby po naprawie udzielic gwarancji nie narazajac sie na niechciane aut powroty.
Swoje auta te ciut starsze zawsze naprawiam sam , te nowe strach pomyslec,
Dziekuje bardzo za informacje od kolegi stonalodz ,