Nie podwazam wiedzy oczywistej i licze sie z roznymi niespodziankami po demolce glowicy.
Jednak 20 tkm temu pomiary srednicowka wykazaly nieznaczne roznice w geometrii cylindra na roznych wysokosciach,
Jesli teraz bedzie dramatyczniej zrobie co trzeba , dlatego zamiaruje silnik jednak wywlec w calosci,
Popatrzylem na jutubie proces obnizania silnika i twierdze ,ze w przypadku koniecznosci demontazu silnika upuszczonego moze byc problematyczne.
Te kilka czynnosci wiecej w przypadku kompletnego demontazu to nie problem ..
Swoja droga ciekawy jestem ile czasu w minutach osobie ktora nie robi tego po raz pierwszy zajmuje obnizenie silnika?
Mi 2 podejscie wyjecia silnika zajelo maxymalnie godzine
Tak czy siak ponowie pytanie , czy ktos mogl by polecic dobrego producenta pierscieni, na ktoryms forum kompletnie pojechano po firmie
Goetze ktorej produkty sa chyba najbardziej popularne na naszym rynku,
Wybaczcie brak polskich znakow w moich postach, pozdrawiam Metody.
Jednak 20 tkm temu pomiary srednicowka wykazaly nieznaczne roznice w geometrii cylindra na roznych wysokosciach,
Jesli teraz bedzie dramatyczniej zrobie co trzeba , dlatego zamiaruje silnik jednak wywlec w calosci,
Popatrzylem na jutubie proces obnizania silnika i twierdze ,ze w przypadku koniecznosci demontazu silnika upuszczonego moze byc problematyczne.
Te kilka czynnosci wiecej w przypadku kompletnego demontazu to nie problem ..
Swoja droga ciekawy jestem ile czasu w minutach osobie ktora nie robi tego po raz pierwszy zajmuje obnizenie silnika?
Mi 2 podejscie wyjecia silnika zajelo maxymalnie godzine
Tak czy siak ponowie pytanie , czy ktos mogl by polecic dobrego producenta pierscieni, na ktoryms forum kompletnie pojechano po firmie
Goetze ktorej produkty sa chyba najbardziej popularne na naszym rynku,
Wybaczcie brak polskich znakow w moich postach, pozdrawiam Metody.