Gasnące światła mijania przy włączaniu kierunkowskazu, to spalone styki wewnątrz dźwigienki - taki urok tego auta.
Wypada przerobić u elektryka instalację, wymieniając przy okazji dźwigienkę na sprawą (założenie przekaźników - był opis na forum), by cały prąd idący na lampy, nie szedł przez styki w dźwigience, a wyłącznie prąd sterujący. Czyli zamiast kilkunastu [A] kilkadziesiąt [mA].
Kluczyk na wyświetlaczu. Przekręcić w pozycję zapłon, przekręcić do pozycji wyłączony i nacisnąć guzik na pilocie, wtedy przełączyć w pozycję zapłon i powinno być dobrze.
Dziewięciokrotne miganie kierunkowskazów przy używaniu pilota to informacja o słabej baterii w pilocie (było na forum), może coś ją rozładowuje (zwarty styk switcha w pilocie ?)
Wypada przerobić u elektryka instalację, wymieniając przy okazji dźwigienkę na sprawą (założenie przekaźników - był opis na forum), by cały prąd idący na lampy, nie szedł przez styki w dźwigience, a wyłącznie prąd sterujący. Czyli zamiast kilkunastu [A] kilkadziesiąt [mA].
Kluczyk na wyświetlaczu. Przekręcić w pozycję zapłon, przekręcić do pozycji wyłączony i nacisnąć guzik na pilocie, wtedy przełączyć w pozycję zapłon i powinno być dobrze.
Dziewięciokrotne miganie kierunkowskazów przy używaniu pilota to informacja o słabej baterii w pilocie (było na forum), może coś ją rozładowuje (zwarty styk switcha w pilocie ?)
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!