Przyczyną wczesniej opisywanych stuków najprawdopodobniej jest za niskie ciśnienie na głowicy , czujnik(0,25bar) usytuowany tuz za pompą nie będzie jeszcze zapalał kontrolki ale im dalej w układzie smarowania ciśnienie będzie spadało i na szklance może byc juz np 0,15 co będzie za niskim ciśnieniem , wtedy są słyszalne stuki , często od niskich obrotów do np 1500-1800obr po obciązeniu silnika milkną , na wyskich obrotach także nic nie słychac .
Mozna spróbować wymienic szklanki i koniecznie w kpl z dzwigienkami - tm powstaja duże wyrobienia więc musi byc to komplet szklanka plus dzwigienka , jak dalej jest problem to można spróbowac oleju 10w60 , jak dalej to nic nie da to nowa pompa oleju , następnym etapem jest wymiana bloku na taki gdzie gniazdo pompy oleju jest nieporysowane .
Wtryski , jeszcze nie spotkałem sie by wszystkie ale jeden to często jak puka to praktycznie w każdym zakresie obrotów a im większe obciązenie tym głośniej , można dosyc łatwo naprawić bo przyczyna jest syf który dostał się do wewnątrz , zazwyczaj rozebranie wtryskiwacza i umycie gniazda plus koncówki wtrysku pomaga w najgorszym razie inna koncówka nowa 250zł ale te stuki sa charakterystyczne i trudno je pomyslic z czyms innym .Nie spotkałem sie z inna przyczyna pukania w cdi , jak ktos sie spotkał to niech napisze ale błagam z doświadczenia a nie teorii
Mozna spróbować wymienic szklanki i koniecznie w kpl z dzwigienkami - tm powstaja duże wyrobienia więc musi byc to komplet szklanka plus dzwigienka , jak dalej jest problem to można spróbowac oleju 10w60 , jak dalej to nic nie da to nowa pompa oleju , następnym etapem jest wymiana bloku na taki gdzie gniazdo pompy oleju jest nieporysowane .
Wtryski , jeszcze nie spotkałem sie by wszystkie ale jeden to często jak puka to praktycznie w każdym zakresie obrotów a im większe obciązenie tym głośniej , można dosyc łatwo naprawić bo przyczyna jest syf który dostał się do wewnątrz , zazwyczaj rozebranie wtryskiwacza i umycie gniazda plus koncówki wtrysku pomaga w najgorszym razie inna koncówka nowa 250zł ale te stuki sa charakterystyczne i trudno je pomyslic z czyms innym .Nie spotkałem sie z inna przyczyna pukania w cdi , jak ktos sie spotkał to niech napisze ale błagam z doświadczenia a nie teorii
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl