Hej,
Poniżej trochę rzeczy które bym sprawdził na Twoim miejscu:
Oczywiście podstawa to wymiana filtra paliwa, oraz kontrola wizualna połączeń
Czujnik ciśnienia paliwa
w środku znajduje się dzielnik napięcia
(123|
Zasilanie 5V (4,9V-5,1V)– między 3 a masą (wtyczka)
Rezystancja między 1 a masą – ciągłość (wtyczka)
Po przekręceniu zapłonu napięcie między 2 a masą ok. 0,5 V (konieczna przejściówka lub wpięcie w kable ) po uruchomieniu i wzroście obciążenia wartość powinna wzrastać do niecałych 5V
Po odpięciu silnik powinien pracować „twardo”
Zawór ciśnienia szyny
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 1 a masą – 12V (wtyczka)
Zawór ilości paliwa
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 2 a masą – 12V (wtyczka)
Wtryskiwacz
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – ok. 0,33 Ω
Czujnik temperatury paliwa
Napięcie zasilania -4,5- 4,9V
Rezystancja –ok. 8,1Ω - 0st, ok. 3,1Ω -20st, 43Ω -(-20)st
Pozdrawiam.
Poniżej trochę rzeczy które bym sprawdził na Twoim miejscu:
Oczywiście podstawa to wymiana filtra paliwa, oraz kontrola wizualna połączeń
Czujnik ciśnienia paliwa
w środku znajduje się dzielnik napięcia
(123|
Zasilanie 5V (4,9V-5,1V)– między 3 a masą (wtyczka)
Rezystancja między 1 a masą – ciągłość (wtyczka)
Po przekręceniu zapłonu napięcie między 2 a masą ok. 0,5 V (konieczna przejściówka lub wpięcie w kable ) po uruchomieniu i wzroście obciążenia wartość powinna wzrastać do niecałych 5V
Po odpięciu silnik powinien pracować „twardo”
Zawór ciśnienia szyny
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 1 a masą – 12V (wtyczka)
Zawór ilości paliwa
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 2 a masą – 12V (wtyczka)
Wtryskiwacz
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – ok. 0,33 Ω
Czujnik temperatury paliwa
Napięcie zasilania -4,5- 4,9V
Rezystancja –ok. 8,1Ω - 0st, ok. 3,1Ω -20st, 43Ω -(-20)st
Pozdrawiam.