Problem rozwiązany :
Czujnik miał już wcześniej uszkodzony kabel przy wtyczce i podczas naprawy rozrusznika po prostu odpadł. Wtyczka naprawiona i czujnik już pokazuje zmieniające się wartości w okolicy 1-1,3V. Podczas Uszkodzenia kabla było cały czas 0,06V. Czy błąd musi zostać skasowany, ponieważ nadal świeci check engine?
Problem utraty mocy został również rozwiązany, spadło cięgno sterujące turbiną, teraz ciśnienie na turbinie dochodzi do 1,6 bara, autko śmiga jak wcześniej, licznik się zamyka.
Czujnik miał już wcześniej uszkodzony kabel przy wtyczce i podczas naprawy rozrusznika po prostu odpadł. Wtyczka naprawiona i czujnik już pokazuje zmieniające się wartości w okolicy 1-1,3V. Podczas Uszkodzenia kabla było cały czas 0,06V. Czy błąd musi zostać skasowany, ponieważ nadal świeci check engine?
Problem utraty mocy został również rozwiązany, spadło cięgno sterujące turbiną, teraz ciśnienie na turbinie dochodzi do 1,6 bara, autko śmiga jak wcześniej, licznik się zamyka.