W Gdańsku są aktualnie minimum 2 auta w tej wersji i mamy warsztaty które je ogarniają.
Generalnie - ma być proste bez większych przygód plus zdrowy układ napędowy.
Turbo jest prostackie - montowane między innymi w Iveco, silnik pancerny o ile nie upalany, skrzynia biegów stuka i puka - ten typ tak ma. Części eksploatacyjne śmiesznej tanie jak na taką moc. To nie jest Evo które jak kupujesz to musisz policzyć Extra wartość auta na roczną ekspatację.
Każdy brak wyposażenia czy uszkodzenie trzeba zweryfikować - cześć detali jest niedostępna albo kosztuje 200-500 euro. Szczególnie elementy tuningowe Brabusa.
Daj link do auta to wstępnie ocenimy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Generalnie - ma być proste bez większych przygód plus zdrowy układ napędowy.
Turbo jest prostackie - montowane między innymi w Iveco, silnik pancerny o ile nie upalany, skrzynia biegów stuka i puka - ten typ tak ma. Części eksploatacyjne śmiesznej tanie jak na taką moc. To nie jest Evo które jak kupujesz to musisz policzyć Extra wartość auta na roczną ekspatację.
Każdy brak wyposażenia czy uszkodzenie trzeba zweryfikować - cześć detali jest niedostępna albo kosztuje 200-500 euro. Szczególnie elementy tuningowe Brabusa.
Daj link do auta to wstępnie ocenimy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904