to co sie przejmujesz ?
mam pewien pomysł by zastosowac inne pierscienie ale nikt z moich klienów nie odwazył sie zaryzykowac by sprawdzuc czy mój pomysł zda egzamin- zaden problem to zastosowac ale ja mało jezdze benzyna tzn mam ze 2 beznyny ale nie są zarejestrowane i aktualnie w puzzlach - i tak złoze jeden silnik z tymi pierscieniami o których mysle ze potrzebóje kogos kto robi duzo km by to przetestowac- jestem na 95% pewien ze to rozwiązanie zażegna na zawsze potrzebe zorbierania silnika co chwile- wyeliminuje zuzycie oleju na weki weków oraz zachowa czystośc silnikawewnątrz - szacuje ze taki silnik powinien dożyć ok 400km przebiegu - nie wiem jak z turbuiną ale silnik powinien działas sprawnie na takim dystanscie- koszt częsci do przeróbki to 540zł
mam pewien pomysł by zastosowac inne pierscienie ale nikt z moich klienów nie odwazył sie zaryzykowac by sprawdzuc czy mój pomysł zda egzamin- zaden problem to zastosowac ale ja mało jezdze benzyna tzn mam ze 2 beznyny ale nie są zarejestrowane i aktualnie w puzzlach - i tak złoze jeden silnik z tymi pierscieniami o których mysle ze potrzebóje kogos kto robi duzo km by to przetestowac- jestem na 95% pewien ze to rozwiązanie zażegna na zawsze potrzebe zorbierania silnika co chwile- wyeliminuje zuzycie oleju na weki weków oraz zachowa czystośc silnikawewnątrz - szacuje ze taki silnik powinien dożyć ok 400km przebiegu - nie wiem jak z turbuiną ale silnik powinien działas sprawnie na takim dystanscie- koszt częsci do przeróbki to 540zł
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl